Przetargi.pl
DOSTAWA DOPOSAŻENIA INTERDYSCYPLINARNEGO LABORATORIUM EUROPEJSKICH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Akademia im.Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957279515 , fax. +48957216017
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im.Jakuba z Paradyża
    ul. Teatralna 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957279515, fax. +48957216017
    REGON: 36519302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DOPOSAŻENIA INTERDYSCYPLINARNEGO LABORATORIUM EUROPEJSKICH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia Interdyscyplinarnego Laboratorium Europejskich Systemów Bezpieczeństwa na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. 1) Doposażenie Interdyscyplinarnego Laboratorium Analiz Europejskich Systemów Bezpieczeństwa (BN) - (środki trwałe)- 1 kpl. System dyspozytorski - 1 kpl. Konsole Dyspozytorskie - 1 kpl. Konsola dyspozytorska - 7 szt. Słuchawka do konsoli dyspozytorskiej - 7 szt. RadioBox - 1 szt. Bramka Radiowa - 1 szt. Radiotelefon z anteną - 2 szt. Moduł Telefoniczny - 1 kpl. Komputerowe stanowisko administracyjne systemu - 1 szt. Wyniesione stanowisko administracyjne systemu - 2 szt. Telefon systemowy - 1 szt. Telefon IP - 1 szt. Mobilny integrator radiowy służb - 1 kpl. Integrator radiowy - 1 szt. Interfejsy do radiotelefonów - 4 szt. Radiotelefon I - 2 szt. Radiotelefon II - 2 szt. Radiotelefon III - 2 szt. Radiotelefon IV - 2 szt. Dodatkowe niezbędne wyposażenie Cyfrowy rejestrator korespondencji - 1 szt. System alarmowania i ostrzegania - Stanowisko operatorskie 1 szt. System alarmowania i ostrzegania - Wyniesione stanowisko operatorskie 2 szt. Szafa 42U z kompletem kart sterujących oraz zasilaniem 1 kpl. 2) Doposażenie Interdyscyplinarnego Laboratorium Analiz Europejskich Systemów Bezpieczeństwa (BN) - (wartości niematerialne i prawne) 1 szt. Oprogramowanie – moduł telefoniczny - 1 kpl. Oprogramowanie – konsola dyspozytorska 1 kpl. Oprogramowanie serwera mapowego 1 kpl. Oprogramowanie system rejestracji korespondencji 1 kpl. Oprogramowanie system alarmowania i ostrzegania 1 kpl. Oprogramowanie system komunikacji grupowej 1 kpl. Oprogramowanie licencja serwerowa systemu komunikacji grupowej 1 kpl. Oprogramowanie licencja kliencka systemu komunikacji grupowej 20 szt. 3) Doposażenie Interdyscyplinarnego Laboratorium Analiz Europejskich Systemów Bezpieczeństwa – (usługa szkoleniowa) 1 szt. Wykonawca zobowiązany jest do nadzoru serwisu i wsparcia technicznego systemu, utrzymania w ciągłości działania dostarczonych systemów. Nadzór na prawidłowością działania systemów Wykonawca może wykonywać bezpośrednio u Zamawiającego lub zdalnie (Zamawiający umożliwi zdalny dostęp do systemów). Co najmniej raz na kwartał Wykonawca dokona przeglądu zainstalowanego sprzętu jak również oprogramowania pod względem ich prawidłowego funkcjonowania (zamawiający dopuszcza zdalny dostęp). Wykonawca udostępni kontakt do swojego Helpdesku (telefoniczny oraz e-mailowy) w celu zgłaszania uwag oraz nieprawidłowości w działaniu sprzętu i oprogramowania jak również zdalnej pomocy. Wykonawca jest zobowiązany w przeciągu 24 godzin od powzięcia zgłoszenia serwisowego, podjąć działania w celu usunięcia awarii (max termin usunięcia awarii – 7 dni). W ramach nadzoru Wykonawca będzie dokonywał aktualizacji dostarczonego oprogramowania oraz niezbędny sterowników do aktualnie obowiązujących wersji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32524000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być w terminie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy. 3. Formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną