Przetargi.pl
Dostawa donic wydzielających miejsca postojowe na Rynku w Rawiczu

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa donic wydzielających miejsca postojowe na Rynku w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa donic wydzielających miejsca postojowe na Rynku w Rawiczu, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego określonego w uchwale budżetowej pn. „Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3”, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: 1) donice drewniane o wymiarach: długość 187 cm, szerokość 50 cm, wysokość 50 cm; Konstrukcja oraz okładzina donic z drewna dębowego, malowanego farbą kryjącą na kolor czarny RAL 9005 (zgodnie z załączonymi rysunkami przy uwzględnieniu zmian materiału – dodatkowe wymagania materiałowe Zamawiającego) 2) donice drewniane o wymiarach: długość 100 cm, szerokość 37 cm, wysokość 50 cm. Konstrukcja oraz okładzina donic z drewna dębowego, malowanego farbą kryjącą na kolor czarny RAL 9005 (zgodnie z załączonymi rysunkami przy uwzględnieniu zmian materiału – dodatkowe wymagania materiałowe Zamawiającego) 3. Zestawienie materiałowe zawarte w załączniku nr 8 zawiera przewidywane ilości oraz rodzaj urządzeń i materiałów, potrzebnych do realizacji zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania: 1) donice należy wykonać w sposób zapewniający możliwość podnoszenia przez urządzenia mechaniczne (np. wózek widłowy, ręczne podnośniki) oraz przez grupę ludzi – w taki sposób, że donice z zielenią zachowują swoją integralność konstrukcyjną i materiałową, 2) malowanie drewna – malowanie elementów drewnianych należy wykonać farbami zewnętrznymi do drewna wg wykonania: impregnacja, podkład 2 x warstwa zewnętrzna, 3) donice należy wyposażyć w odpowiednie odwodnienie (tuleja odprowadzająca nadmiar wody tak aby nie następowało przesiąkanie pomiędzy styropian a deski), 4) ocieplenie ze styropianu wykonać tak, aby możliwe było zasypanie wyściółką (ok. 2 cm poniżej górnej krawędzi desek), 5) dół donicy wykonać w taki sposób aby konstrukcja stalowa wystawała minimalnie poniżej dolnej krawędzi desek umożliwiając podniesienie donic bez uszkodzenia desek, 6) stopki donic zabezpieczyć przed korozją, tak aby nie pozostawiały śladów na nawierzchni granitowej, 7) w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu (w wersji papierowej) kalkulację cenową, opracowaną w oparciu o zestawienie materiałowe zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ, na bazie której została skalkulowania cena oferty. 5. Zamówione materiały będą dostarczane przez wybranego Wykonawcę na plac budowy po zakończeniu prac budowlanych, etapami wg przekazanego przez Wykonawcę harmonogramu dostawa ustalonego z Zamawiającym. Wykonawca dostarczy zamówione materiały i sprzęt własnym transportem na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Przekazane materiały oraz sprzęt muszą gwarantować wysoką jakość (gat. I), być fabrycznie nowe, bez wad. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami, żadna z ich części nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń itp., muszą posiadać atesty dopuszczające do użytku, odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego jak również być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw materiałów budowlanych na warunkach zawartej umowy o kolejne 50% zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na dostawę materiałów wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania robót wynikających z realizacji zadania. Do rozliczenia dostaw w ramach prawa opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji cenowej wykonawcy do zamówienia podstawowego. W przypadku braku ww. cen zastosowane zostaną wynegocjowane z Wykonawcą ceny. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 7. Wykonawca przy realizacji sukcesywnych dostaw, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) dostarczania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 215) gwarantujących wysoką jakość (gat. I), fabrycznie nowych bez jakichkolwiek wad i usterek, posiadających wymagane atesty i certyfikaty itd.; 2) terminowego dostarczania materiałów w ilościach i wg asortymentu przewidzianego w zamówieniu, 3) zapewnienia załadunku, rozładunku oraz transportu zamówionego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania dostaw związanych z przedmiotem zamówienia jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) udzielenia gwarancji jakości na dostarczane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 24 do 36 miesięcy), ujawnione wady w okresie gwarancji wykonawca usunie na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa i SIWZ, 2) Rysunki donic wraz z załącznikami, 3) Kalkulacja ceny ofertowej, 4) Oferta Wykonawcy. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej (zestawienie materiałowe), może być wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) produktów lub normy, Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów równoważnych o nie gorszych parametrach. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej (zestawienie materiałowe), został wskazany konkretny parametr np. wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia), Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej – rysunków donic o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 zł). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie, o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w formie elektronicznej, tj. w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby do tego uprawnione ze strony gwaranta / poręczyciela. W takim przypadku wadium należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: przetargi@rawicz.eu Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Pozostałe zapisy dot. wadium są zawarte w rozdziale XII SIWZ oraz wynikają z zapisów ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: a) wypełnionej i podpisanej przez Wykonawcę oferty przetargowej złożonej w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, c) zobowiązania innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) - złożone w formie oryginału, odpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa - zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ, d) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający upoważniony dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego upoważnionego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach