Gmina Herby ogłasza przetarg
- Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 33
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3574100 w. 17 , fax. 34 3574105
- Data zamieszczenia: 2012-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Herby
ul. Lubliniecka 33 33
42-284 Herby, woj. śląskie
tel. 34 3574100 w. 17, fax. 34 3574105
REGON: 15139843900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.bipgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Cyfrowa szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Cyfrowa Szkoła do Zespołu Placówek Oświatowych w Lisowie - Wizualizer - 3 sztuki - System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 sztuka, - Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki - Projektor krótkoogniskowy - 1 sztuka, - Projektor multimedialny - 1 sztuka, - Ekran projekcyjny na statywie - 1 sztuka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 450.00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 PLN) 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-10-02 do godz. 9.00 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie Oddział w Herbach z/s w Boronowie, nr: 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001 lub w kasie Urzędu Gminy w godzinach pracy kasy. b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), sposób przekazania: siedziba Zamawiającego, kasa przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.herby.bipgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu multimedialnego do głosowania
DZP.381.79.2016.DW.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-10-26 - INFRASTRUKTURA OBSŁUGI MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2015-01-23 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 3 części
Dodano: 2014-11-28 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych, pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 6 części
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż sprzętu do interaktywnych stanowisk symulacyjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/42/JP/14
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa sprzętu multimedialnego do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nowa jakość edukacji w Pyskowicach
Dodano: 2013-11-19 - Zakup stołu multimedialnego dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno-gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych.
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, kas fiskalnych, czytników kodów oraz oprogramowania, podzespołów i urządzeń peryferyjnych do projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-08-21