Przetargi.pl
Dostawa do Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej sprzętu medycznego

Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3428712 , fax. 083 3428712
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego
    ul. Akademicka 2 2
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3428712, fax. 083 3428712
    REGON: 00032783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 sprzętu medycznego wraz z przeszkoleniem obsługujących go pracowników i montażem sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dwa zadania: zadanie nr 1 - dostawa biochemicznego analizatora moczu wraz z niezbędnymi akcesoriami w zestawie (testy paskowe, paski kontrolne, papier do drukarki); zadanie nr 2 - dostawa ergometru rowerowego z pomiarem siły nacisku na pedały wraz z oprogramowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1./ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; 2.1.2.) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności związanej z przedmiotowym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4.1., 2.4.2.; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1; 2.1.3.) zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiajacego określonymi w SIWZ - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.4.3 - 2.4.4. 2.2./ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 2.2.1.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych); 2.2.2.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit a musi każdy z Wykonawców spełniać w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie; 2.2.3.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit b i c muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy (sumując swój potencjał wiedzy i doświadczenia oraz możliwości techniczne, osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także sytuację ekonomiczną i finansową); 2.2.4.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.3. muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy. 2.3./ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.4. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4./ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.4.1.) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 2.1.2. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 2.4.2.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w ofercie musi znajdować się tylko jeden w/w dokument bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.4.3.) formularz ofertowy (wypełniony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2.4.4.) formularze cenowe dla każdego zadania oddzielnie, z cenami za poszczególne pozycje zadania oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty brutto (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1., 2.2. do SIWZ) - Wykonawca wypełnia tylko formularze w zakresie tych zadań zamówienia, na które składa ofertę; 2.4.5.) pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.5./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.5.1.) oświadczenie wymienione w ppkt 2.4.1. potwierdzające, że Wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w ppkt 2.1.2. oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - należy je wypełnić zgodnie z instrukcją przedstawioną w załączniku nr 3 do SIWZ; 2.5.2.) dokument wymieniony w ppkt 2.4.2. złożony przez każdego z Wykonawców; 2.5.3.) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.4.) oświadczenie określające sposób współdziałania Wykonawców, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.5.) pozostałe dokumenty wymienione w ppkt 2.4.3. - 2.4.4. powinny być podpisane przez każdego Wykonawcę lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2.6./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złożona oferta musi zawierać: 2.6.1.) zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4.2.: a) aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.6.1.lit a, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6.2.) pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.4. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach