Przetargi.pl
Dostawa do Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu mikroskopu fluorescencyjnego wraz z systemem cyfrowej dokumentacji i komputerowej analizy obrazu; WIWagz/240/07/2009

Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-983 Wrocław, ul. Januszowicka 48
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 071 373 27 75
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
    ul. Januszowicka 48 48
    50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, fax. 071 373 27 75
    REGON: 00009268600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu mikroskopu fluorescencyjnego wraz z systemem cyfrowej dokumentacji i komputerowej analizy obrazu; WIWagz/240/07/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja w Pracowni Patologii Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu przy ul. Pułaskiego 52, 50-900 Wrocław, mikroskopu fluorescencyjnego wraz z systemem cyfrowej dokumentacji i komputerowej analizy obrazu. 2. Wykonawca dostarczy, wniesie i zainstaluje towar na własny koszt i ryzyko do Pracowni Patologii Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu, ul. Pułaskiego 52, 50-900 Wrocław. 3. Wykonawca w terminie ustalonym z Zamawiającym przeszkoli pracowników Zamawiającego wykonujących badania, w miejscu instalacji przedmiotu zamówienia, na własny koszt. 4. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami) - dalej zwaną ustawą PZP, a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, dostawą mikroskopów (minimalne wymagania - co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 60000 PLN brutto każda); Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zgodne w treści z zał. 3 do SIWZ. 3.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw mikroskopów (minimalne wymagania - co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 60000 PLN brutto każda), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3.1.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. wypełniony formularz ofertowy (oferta), zgodny w treści ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ; 3.2.2. wypełniony formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem zał. 1A do SIWZ; 3.2.2.1. w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy wypełnić odpowiednio wszystkie kolumny i wiersze; 3.2.3. specyfikacje techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim umożliwiające jednoznaczną ocenę spełnienia wymagań zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia; 3.2.4. oświadczenie wykonawcy dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia w zał. 4 do SIWZ; 3.2.5. oświadczenie o dopuszczeniu zaoferowanych towarów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne w treści ze wzorem zał. 5 do SIWZ. 3.3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 3.3.1. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3.2. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 3.1.1. do 3.1.3. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 3.3.3. Dokumenty wymienione w punktach od 3.2.1 do 3.2.5. Wykonawcy składają wspólnie. 3.4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach