Przetargi.pl
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane odczynników do badań koagulologicznych oraz niezbędnych akcesorii i materiałów zużywalnych do analizatora, o których mowa w punkcie 3.8. SIWZ wraz z jednoczesną dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych oraz z jego podłączeniem do systemu informatycznego do wykonywania badań, o którym mowa w punkcie 3.9. SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć w tym w szczególności: 1) Certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności, 2) Certyfikat ISO dla odczynników i analizatora. 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczone odczynniki, kalibratory, kontrole do wykonania liczby wymienionych w punkcie 3.8 SIWZ ilości badań, opatrzone datą ważności muszą mieć minimalny termin ważności 6 miesięcy liczony od daty wykonania poszczególnej dostawy częściowej. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników do koagulologii, kalibratorów, kontroli itp. wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do analizatora przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą faksu potwierdzonego niezwłocznie pismem. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odczynników odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 7 dni od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00. 6. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że określona w SIWZ ilość badań, oznaczeń, a co za tym idzie niezbędna liczba odczynników, kalibratorów, kontroli itp. oraz niezbędnych akcesorii do dostarczonego i dzierżawionego analizatora, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Ponadto Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie kalkulacji ceny ofertowej Wykonawcy są zobowiązani doliczyć cenę za wykonanie kontroli na dwóch poziomach i powtórzenia. 9. Zamawiający zastrzega, że dzierżawiony analizator, o którym mowa w pnkcie 3.9. SIWZ musi być dostarczony, zainstalowany i uruchomiony w siedzibie Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 przez Wykonawcę. 10. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dzierżawionego analizatora, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem, w siedzibie Zmawiającego lub w siedzibie Wykonawcy, przy czym całkowite koszty przeprowadzenia szkolenia, ewentualnego dojazdu, delegacji pracowników Zamawiającego ponosi wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach