Przetargi.pl
Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem implantów ortopedycznych do zastosowania w operacjach chirurgii urazowo - ortopedycznej, obejmujących: 1) Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 70 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ (Pakiet - Nr 1). 2) Endoproteza cementowana stawu biodrowego - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ (Pakiet - Nr 2). 3) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - cementowana - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ (Pakiet - Nr 3). 4) Endoproteza kłykciowa stawu kolanowego - bezcementowa - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ (Pakiet - Nr 4). 5) Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego - w ilości 10 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ (Pakiet - Nr 5). 6) Endoproteza połowiczna stawu biodrowego typu AUSTIN-MOORE - w ilości 10 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.14. SIWZ (Pakiet - Nr 6). 7) Panewka dwumobilna, bezcementowa stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.15. SIWZ (Pakiet - Nr 7). 8) Panewka dwumobilna, cementowana stawu biodrowego - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.16. SIWZ (Pakiet - Nr 8). 9) Gwoździe blokowane śródszpikowe - w ilości 92 sztuk, oraz System dynamicznych śrub typu DHS i typu DCS - w ilości 30 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.17. SIWZ (Pakiet - Nr 9). 10) System stabilizacji kostnej płytkowej typu AO - w ilości 515 sztuk, oraz Groty, gwoździe i druty - w ilości 140 sztuk, oraz Gwoździe śródszpikowe Endera - w ilości 70 sztuk, oraz Gwoździe śródszpikowe dla dzieci - w ilości 20 sztuk, oraz Wkręty kaniulowane - w ilości 60 sztuk, oraz Klamry kostne - w ilości 5 sztuk, oraz Płytki rekonstrukcyjne do złamań miednicy - w ilości 5 sztuk, oraz Płytki rekonstrukcyjne różnych rozmiarów - w ilości 50 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.18. SIWZ (Pakiet - Nr 10). 11) Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości - w ilości 1 kompletu, oraz Zestaw do stabilizacji zewnętrznej złamań kości miednicy - w ilości 1 kompletu, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.19. SIWZ (Pakiet - Nr 11). 12) System stabilizacji kostnej płytkowej typu LCP i LISS - w ilości 20 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.20. SIWZ (Pakiet - Nr 12). 13) System stabilizacji przy operacjach rekonstrukcji więzadeł stawu kolanowego - w ilości 40 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.21. SIWZ (Pakiet - Nr 13). z podziałem na 13 (trzynaście) Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawionych powyżej. II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, tj. w szczególności musi posiadać zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. III. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Ordynatora Oddziału Chirurgi Urazowo - Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem za pomocą faksu potwierdzonego niezwłocznie pismem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 13 Pakietów wynosi 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 6.300,00 zł, Pakietu Nr 2 - 900,00 zł, Pakietu Nr 3 - 2.200,00 zł, Pakietu Nr 4 - 900,00 zł, Pakietu Nr 5 - 700,00 zł, Pakietu Nr 6 - 100,00 zł, Pakietu Nr 7 - 150,00 zł, Pakietu Nr 8 - 100,00 zł, Pakietu Nr 9 - 1.200,00 zł, Pakietu Nr 10 - 300,00 zł, Pakietu Nr 11 - 100,00 zł, Pakietu Nr 12 - 450,00 zł, Pakietu Nr 13 - 1.100,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach