Miasto i Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2843089 w. 51
- Data zamieszczenia: 2010-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lubień Kujawski
ul. Wojska Polskiego 29 29
87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2843089 w. 51
REGON: 00053074900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip101.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do szkoły w Kaliskach miału węglowego w łącznej ilości 130 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa do szkoły w Kaliskach miału węglowego w łącznej ilości 130 ton o parametrach roboczych nie gorszych niż: - sortyment - miał klasy I 25/9 - wartość opałowa - 27 - 29 tys. KJ/kg - popiół - do 9 % - siarka - do 0,8 % - wilgotność - do 15 % - spalanie - powyżej 1150 st. C Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do szkoły w Kaliskach, w terminach zgodnych z harmonogramem wynikającym z umowy i w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, środkami transportu o ładowności nie większej niż 10 ton, wynikającymi z warunków technicznych dróg. Dostawa do szkoły w Kaliskach powinna nastąpić w godzinach 800 - 1400, poprzedzona faktem ważenia w obecności pracownika tej jednostki. W celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu jakości dostarczonego miału, z każdej jego dostawy zostanie pobrana przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kierowcy) próba, która zostanie oplombowana, opisana i zabezpieczona przez Zamawiającego. Możliwość oplombowania próby przysługuje również Dostawcy. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego węgla Zamawiający może pobraną i zabezpieczoną próbę poddać badaniom laboratoryjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z adnotacją wadium - Dostawa do szkoły w Kaliskach miału węglowego w łącznej ilości 130 ton 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip101.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa miału węglowego i węgla kamiennego orzech, w ilościach 200 ton miał oraz 5 ton węgiel kamienny orzech.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa miału węglowego w ilości 350 ton na sezon grzewczy 2015/2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa ekogroszku w ilości 120 ton na sezon grzewczy 2015/2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa do szkół w Kaliskach, Kłóbce i Kanibrodzie miału węglowego w łącznej ilości 300 ton na sezon grzewczy 2014/2015
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa ekogroszku w ilości 100 ton na sezon grzewczy 2014/2015 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa miału węglowego i węgla kamiennego orzech w ilościach 200 t. miał oraz 5 t. węgiel kamienny orzech
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa do ZPO w Lubieniu Kujawskim i Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim ekogroszku w łącznej ilości 200 ton na sezon grzewczy 2014/2015
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa miału węglowego w ilości 350 ton na sezon grzewczy 2014/2015 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2014-09-22 - Dostawa ekogroszku w ilości 140 ton na sezon grzewczy 2014/2015 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2014-09-22