Wójt Gminy Jasienica ogłasza przetarg
- Adres: 43-385 Jasienica, ul. Międzyrzecka 159
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8152451
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasienica
ul. Międzyrzecka 159 159
43-385 Jasienica, woj. śląskie
tel. 033 8152451
REGON: 00053726600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa do siedziby zamawiającego używanego samochodu asenizacyjnego dwuosiowego wyposażonego w nową nadbudowę (zbiornik) o pojemności 10m3 . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dane techniczne przedmiotu zamówienia: - dopuszczalna masa całkowita pojazdu 20 ton, - przebieg nie większy niż 500 tys. km. - rok produkcji 2001 r. lub nowszy, pojazd winien być sprawny technicznie i wyposażony w : - nowy zbiornik o pojemności 10 m3 , - osprzęt zbiornika tj. pompa i zawory nowe (zawór czterodrożny, zawór bezpieczeństwa, zawór zwrotny, zawór pływakowy, zawór ssania), - pompa podciśnieniowa o wydajności min. 540 m3/h - odstojnik, - manowakuometr, - wskaźnik płynu ze skalą, - wąż ssawny 3 szt. po 10 mb, łączony szybkozłączkami, osadzane wokół zbiornika - tylna dennica otwierana, - głębokość ssania min. 6 mb, - światła ostrzegawcze żółte (koguty), - układ ABS, - wspomaganie kierownicy - koło zapasowe, - apteczka, - trójkąt ostrzegawczy, - gaśnica, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, kórzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie dostaw (min. dwóch) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. dostawy używanych samochodów asenizacyjnych wraz z nową nadbudową (zbiornikiem).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wypełniony ręcznie FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw (min. dwie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. dostawy używanych samochodów asenizacyjnych wraz z nową nadbudową (zbiornikiem), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, opinie zamawiających, protokoły odbioru) 3. wypełniony ręcznie i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. zdjęcia proponowanego samochodu uwzględniające jego widok z każdej strony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednej sztuki samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych w formie barteru
Dodano: 2013-05-10 - Dostawa jednej sztuki samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych z terenu Gminy Koniecpol w formie barteru
Dodano: 2013-04-10 - Przetarg otwarty na dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego (szambiarki) o pojemności 10 m3 wraz z wyposażeniem
Dodano: 2013-02-25 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu asenizacyjnego
Dodano: 2012-10-04 - Dostawę pojazdu asenizacyjnego
Dodano: 2011-12-13 - Dostawę pojazdu asenizacyjnego
Dodano: 2011-11-21