Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
- Data zamieszczenia: 2010-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
Pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 878 52 65 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Gronowej 22a, 61-655 Poznań, pokój 104, 2000 zestawów urządzeń energooszczędnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Gronowej 22a, 61-655 Poznań, pokój 104, 2000 zestawów urządzeń energooszczędnych zapakowanych w opakowania jednostkowe - zbiorcze. Skład jednego zestawu zawiera: - Akumulatorki (R6) AA o niskim stopniu samorozładowywania się w stanie spoczynku - 8 szt. - Akumulatorki (R3) AAA o niskim stopniu samorozładowywania się w stanie spoczynku - 8 szt. - Opakowanie wielokrotnego użytku na łącznie 16 szt. akumulatorków - Ładowarka procesorowa rekomendowana/dedykowana przez producenta -dostosowana do pojemności akumulatorków o niskim stopniu samorozładowywania się - 1 szt. - Latarka zasilana dynamem - 1 szt. - Miernik zużycia energii elektrycznej (watomierz) - 1 szt - Gniazdo sieciowe 230 V z wyłącznikiem ręcznym - 1 szt - Adapter/ konwerter z akumulatorka AA na ogniwo typu D - 2 szt -Adapter/ konwerter z akumulatorka AA na ogniwo typu C - 2 szt Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 24 miesięcy gwarancji na dostarczone produkty. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316800006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zmawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9340,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów ślusarskich, stolarskich, murarskich oraz elektroinstalacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa materiałów ślusarskich, stolarskich, murarskich oraz elektroinstalacyjnych
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2012-10-05 - Dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2012-09-19 - dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2012-02-14 - sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni
Dodano: 2011-01-20 - dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań, dla 17 RWT
Dodano: 2010-10-05