Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Klikowska 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6317003
- Data zamieszczenia: 2010-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Klikowska 39 39
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6317003
REGON: 85166522600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarman.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do siedziby Zamawiającego jednej sztuki pojazdu amfibijnego 8x8. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa do siedziby Zamawiającego jednej sztuki pojazdu amfibijnego 8x8. Pojazd powinien spełniać wszystkie wymogi zawarte w opisie technicznym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy pojazd wraz z wyposażeniem, wolny od wad oraz uszkodzeń fizycznych i prawnych, zgodnie z minimalnymi wymogami technicznymi i wyposażeniem wyszczególnionym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Pojazd nie może być prototypem, jego konstrukcja, zastosowane materiały i technologia budowy muszą zapewnić odpowiednią wytrzymałość. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, do oferty należy załączyć: - rysunki z uwidocznionymi wymiarami gabarytowymi kompletnego oferowanego pojazdu, - szczegółowy opis techniczny oferowanego pojazdu wraz z danymi technicznymi oraz rysunkami poglądowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 355114003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarman.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną