Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ogłasza przetarg
- Adres: 47-370 Zielina, Moszna ul. Zamkowa 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4669678 , fax. 077 4668400
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek
Moszna ul. Zamkowa 1
47-370 Zielina, woj. opolskie
tel. 077 4669678, fax. 077 4668400
REGON: 00029363400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji. Szczegółowa specyfikacja asortymentu i jego ilości znajduje sie w załącznikach Nr 2a, 2b, 2c do Specyfikacji Istotnych Waruków Zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępnych w jego siedzibie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dla wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) działają w zakresie oraz formie prawnej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przedmiotem niniejszego postępowania, b) posiadają uprawnienia (koncesje) do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. suma bilansowa * 5% > cena ofertowa(*), kapitały własne > cena ofertowa(*), przychody ogółem * 5% > cena ofertowa(*), wynik finansowy netto > 0,5*cena ofertowa(*); (*) - należy przyjąć sumę cen brutto dla wszystkich części e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków przez wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez wykonawców na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 3. Ocenie będzie podlegać kompletność oraz merytoryczna zawartość przedłożonych dokumentów lub oświadczeń według kryterium: spełnia/nie spełnia, co musi jednoznacznie wynikać z ich treści.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e w nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz kopie zaświadczeń o nadaniu numerów identyfikacyjnych REGON i NIP; b) dokument wskazujący imiennie osoby uprawnione do składania oświadczeń woli lub do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz zakres i sposób reprezentacji, o ile nie wynika to z dokumentów wymienionych w pkt. a), c) wybrane dane bilansowe za 2008 rok oraz za pierwsze półrocze bieżącego roku: suma bilansowa, kapitały własne, przychody ogółem(*), wynik finansowy netto (*) jeżeli przychody z działalności związanej z przedmiotem zamówienia stanowią mniej niż 75% przychodów ogółem, należy dodatkowo podać ich wielkość; dane za pierwsze półrocze 2009 roku Zamawiający przemnoży przez <2>; d) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresów realizacji i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.moszna-zamek.wbd.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla bloku operacyjnego i oddziału anestezjologii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie ul. Klonowa 1 w rozbiciu na 4 samodzielne części
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Namysłów w Namysłowie przy ul. Marii Curie Skłodowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Namysłów w Namysłowie przy ul. Marii Curie Skłodowskiej
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń do dobudowanej i modernizowanej części budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa w Turawie, ul. Opolska 35
Dodano: 2015-05-27 - Zakup mebli i wyposażenia użytkowo-technologicznego obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu w ramach projektu Regionalne Centrum Biznesu - Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu.
Dodano: 2014-09-05 - Utworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Strzelcach Op. - etap I - dostawa mebli i wyposażenia
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia Gminnego Centrum Kultury w Gogolinie
Dodano: 2013-03-08 - Dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego, sprzętu komputerowego, zabawek, wyposażenia biurowego oraz wyposażenia zewnętrznego placu zabaw żłobka przeznaczonego na realizację projektu p.n. /Aktywny powrót Mam do pracy/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 1.5. Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
Dodano: 2012-11-19