Przetargi.pl
Dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji.

Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-370 Zielina, Moszna ul. Zamkowa 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4669678 , fax. 077 4668400
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek
    Moszna ul. Zamkowa 1
    47-370 Zielina, woj. opolskie
    tel. 077 4669678, fax. 077 4668400
    REGON: 00029363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji. Szczegółowa specyfikacja asortymentu i jego ilości znajduje sie w załącznikach Nr 2a, 2b, 2c do Specyfikacji Istotnych Waruków Zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępnych w jego siedzibie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dla wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) działają w zakresie oraz formie prawnej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przedmiotem niniejszego postępowania, b) posiadają uprawnienia (koncesje) do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. suma bilansowa * 5% > cena ofertowa(*), kapitały własne > cena ofertowa(*), przychody ogółem * 5% > cena ofertowa(*), wynik finansowy netto > 0,5*cena ofertowa(*); (*) - należy przyjąć sumę cen brutto dla wszystkich części e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków przez wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez wykonawców na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 3. Ocenie będzie podlegać kompletność oraz merytoryczna zawartość przedłożonych dokumentów lub oświadczeń według kryterium: spełnia/nie spełnia, co musi jednoznacznie wynikać z ich treści.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e w nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz kopie zaświadczeń o nadaniu numerów identyfikacyjnych REGON i NIP; b) dokument wskazujący imiennie osoby uprawnione do składania oświadczeń woli lub do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz zakres i sposób reprezentacji, o ile nie wynika to z dokumentów wymienionych w pkt. a), c) wybrane dane bilansowe za 2008 rok oraz za pierwsze półrocze bieżącego roku: suma bilansowa, kapitały własne, przychody ogółem(*), wynik finansowy netto (*) jeżeli przychody z działalności związanej z przedmiotem zamówienia stanowią mniej niż 75% przychodów ogółem, należy dodatkowo podać ich wielkość; dane za pierwsze półrocze 2009 roku Zamawiający przemnoży przez <2>; d) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresów realizacji i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.moszna-zamek.wbd.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach