Przetargi.pl
Dostawa do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, 2 200 szczepionek przeciw grypie na rok 2009.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
    ul. Mieszka I 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, 2 200 szczepionek przeciw grypie na rok 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, 2 200 szczepionek przeciw grypie na rok 2009. Dostawa zrealizowana zostanie jednorazowo. Warunki dostawy Przedmiotu dostawy określa załączony wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do siwz. Okres realizacji dostawy ustala się do dnia 24 września 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają wymogi określone w niniejszej siwz. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt 9 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)umowa regulująca współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie 3)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i 24 ustawy. 6)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 9.1., 9.4., 9.6., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w których ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 8)dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zastosowaniem pkt 8, 10)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 11)Oświadczenie o akceptacji postanowień siwz bez zastrzeżeń 12)Oświadczenie o akceptacji warunków wzoru umowy bez zastrzeżeń. 13)Oświadczenie, że składający ofertę pozostaje nią związany nie krócej niż 30 dni od dnia otwarcia ofert. 14)Zestawienie ilościowe składające się na zał. nr 1 do siwz uzupełnione o dane określone w pkt 15 siwz. 15)Oświadczenie, iż wszystkie oferowane produkty będą dostarczone z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy oraz że wykonawca posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP 16)Deklaracje zgodności oraz oznaczenie CE dla wyrobów medycznych 17)Oświadczenie, iż oferowane produkty spełniają wszelkie wymogi określone w ustawie prawo farmaceutyczne, ustawie o wyrobach medycznych, przepisach wprowadzających w/w ustawy oraz w przepisach wykonawczych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach