Przetargi.pl
Dostawa do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie Sekcji Służba Drogowa w Manowie używanego ciągnika rolniczego 4x4

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428308, 3428513 , fax. 094 3428336
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428308, 3428513, fax. 094 3428336
    REGON: 33096057500013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie Sekcji Służba Drogowa w Manowie używanego ciągnika rolniczego 4x4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie Sekcji Służba Drogowa w Manowie ( loco: Manowo 12a) , używanego ciągnika rolniczego 4x4.: 1. rok produkcji 2008 lub 2009 2. sprawny technicznie z aktualnym przeglądem technicznym 3. silnik wysokoprężny o mocy znamionowej od 105 do 120 KM 4. ilość przepracowanych Mth. do 300 5. oś przednia napędowa 6. kpl. obciążników osi przedniej 7. skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana 8. kabina ogrzewana 9. trzypunktowy układ zawieszenia 10. udźwig min. 3000 kg. 11. dostawca wskaże serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawcę części. 12. Oferowany ciągnik musi posiadać: 1) książkę pojazdu 2) dokumentację serwisową 3) udokumentowana ilość przepracowanych Mth. 4) pakiet podstawowy: a) gaśnica b) trójkąt ostrzegawczy c) apteczka d) kpl. kluczy e) instrukcję obsługi i katalog części zamiennych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty 1. Formularz ofertowy odpowiednio wg załącznika nr 1 SIWZ . 2. Do formularza ofertowego winny być dołączone n/w dokumenty stanowiące integralną część oferty, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków od wykonawców: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg Załącznika nr 2 SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy lub dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych przedłożonych dokumentów). 4) Zaakceptowany , parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. 5) Kserokopia książki pojazdu 6) Kserokopia karty gwarancyjnej dokonanych przeglądów 6) Kserokopia dowodu rejestracyjnego oferowanego ciągnika 7) Kolorowe zdjęcia oferowanego ciągnika w formacie A4: a) widok ogólny oraz każdej ze stron, b) kabiny, c) numeru ramy, d) silnika, e) stanu licznika. Zdjęcia powinny być opieczętowane i opisane( typ, model, rok produkcji). 3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4) każdy Wykonawca odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 2 do SIWZ, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pz.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach