Przetargi.pl
„Dostawa do oczyszczalni ściekow w Żydomicach sitopiaskownika“.

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075, , fax. 468 142 176
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70
    96200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, , fax. 468 142 176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa do oczyszczalni ściekow w Żydomicach sitopiaskownika“.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sitopiaskownika wraz z montażem (instalacją) i uruchomieniem urządzenia oraz przeszkolenie personelu obsługi i nadzoru bezpośredniego urządzenia w oczyszczalni ścieków w miejscowości Żydomice gm.Rawa Mazowiecka w ramach zadania „Dostawa do oczyszczalni ściekow w Żydomicach sitopiaskownika“. 1. Wymogi techniczne urządzenia Zblokowane urządzenie do mechanicznego oczyszczenia ścieków – sito spiralne zintegrowane z piaskownikiem. Sitopiaskownik w obudowie gwarantującej pełną hermetyzację procesów separacji skratek i piasku. Instalacja urządzenia tylko na istniejącym placu przy stacji zlewczej. 1. Parametry technologiczne urządzenia: a) Przepustowość dla urządzenia – Qmin. = 25 l/s; b) Gwarantowana efektywność usuwania piasku w piaskowniku - 95% dla średnicy ziarna > 0,2 mm dla przepływu Q=25 l/s. 2) Wykonanie materiałowe urządzenia: wszystkie elementy mające kontakt ze ściekiem, skratkami i piaskownikiem wykonane ze stali nierdzewnej 1.4307 (AISI304L), za wyjątkiem napędów, armatury, łożysk i spiral. 3) Wyposażenie urządzenia: a) sito spiralne wyposażone w kosz sita perforowany, czyszczony szczotką, zintegrowany z transportem i prasą odwadniającą skratki, b) oczko perforacji sita 8 mm., c) króciec dopływowy DN 100 zakończony złączą Camlock do podłączenia węża asenizacyjnego, d) wlot do urządzenie na wysokości max 0,9 mb od podłoża, e) czujnik poziomu ścieku w komorze sita – sonda konduktometryczna, f) zintegrowany przelew awaryjny – wyposażony w czujnik sygnalizujący zadziałanie przelewu awaryjnego, g) pokrywa komory sita, h) załączenie sita – od pomiaru spiętrzenia ścieków, i) rodzaj transporterów piasku i skratek: ślimakowe, bezwałowe, (jedna spirala wynosząca skratki i jedna spirala wynosząca piasek), j) łożyska w strefie ślizgowej sita nie wymagające smarowania, k) wylot oczyszczonego ścieku – dopasowany do króćca wlotowego istniejącej stacji zlewnej HW~ 800 mm., l) na wlocie do urządzenia zamontowana będzie zasuwa nożowa. Sterowanie zasuwą na podstawie sygnałów podawanych przez sterownik istniejącej stacji zlewczej. 4) Szafa zasilająco - sterownicza sitopiaskownika ma posiadać wszystkie elementy wymagane do automatycznej pracy urządzenia tj. panel obsługowy, sterownik, wyłączniki silników, wyłącznik główny, sygnał pracy i awarii, automatyczne zabezpieczenie przeciążeniowe, zegar sterujący, licznik godzin pracy dla każdego napędu, system komunikacji z istniejącą stacją zlewczą, obudowa szczelna typu ISO IP65. 5) Wąż asenizacyjny Wąż zbrojony PCV Ø110 okuty w zakucia z obu stron w zaczep typu strażak, przeznaczony do przesyłania ssącego lub tłoczącego wody, szlamów, fekaliów oraz innych mediów płynnych o długości 4mb, o parametrach: • temperatura pracy:-15°C do +60°C, • konstrukcja: ścianka - zmiękczony PCV, spirala - twardy PCV • odporność na warunki atmosferyczne • powierzchnia wewnętrzna – gładka, zewnętrzna - lekko pofalowana • ciśnienie robocze min 3 bar. 6) Pojemniki na skratki i piasek Dwa pojemniki na kółkach na skratki o pojemności 1m3, wykonane ze stali kwasoodpornej, z możliwością odbioru ciągnikiem widłowym. 2. Wymagania dodatkowe 1. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w pkt. 4.1. Wszystkie wskazane tam wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było fabrycznie nowe (rok produkcji 2017), kompletne, posiadało certyfikaty dopuszczenia dla Unii Europejskiej i spełniało wymagania odpowiednich Polskich Norm i przepisów BHP, nie wymagało żadnych dodatkowych nakładów i było gotowe do pracy. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Żydomicach w celu zapoznania się z istniejącym uzbrojeniem terenu. 4. Kompleksowe wykonanie sitopiaskownika obejmuje montaż elementów wymienionych w pkt. 4.1. współpracujących z urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego jak również dodatkowych niewymienionych w powyższej specyfikacji niezbędnych do montażu i uruchomienia sitopiaskownika oraz takich, jak kompletne orurowanie, okablowanie, itp. 5. Montaż obejmowac będzie kompleksowo wykonanie części budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej, sygnalizacyjnej, AKPiA. Wymagane jest włączenie dostarczonego urządzenia do systemu AKPiA oraz wizualizacji, funkcjonującego na oczyszczalni ścieków. 6. W ramach niniejszej umowy w czasie trwania gwarancji Wykonawca zapewnia pełny serwis urządzenia. Wszelkiego typu koszty związane z serwisem w okresie gwarancji w tym: koszty materiałów, elementów oraz części do napraw urządzenia i utrzymania go w stanie zdatnym do użytku, koszty ich dostawy, zwrotu, ubezpieczenia, odbioru opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych i częściach, koszty związane z zapewnieniem sprawności urządzenia, przeglądami okresowymi, odbiór zużytych / uszkodzonych części, dojazdu serwisantów do siedziby Zamawiającego, itp. wchodzą w skład zaoferowanej ceny za dostawę urządzenia. 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do ofert należy dołączyć: a) Opisy urządzeń technicznych (dokumentacja, katalogi, specyfikacje), z których wynikają parametry dla sprzętu określone przez Zamawiającego w SIWZ, b) Dokument autoryzacji serwisu wystawiony przez producenta sprzętu lub oświadczenie producenta, że sprzęt będzie serwisowany przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 2.000,00 PLN słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; c) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) Kwotę gwarancji, e) Termin ważności gwarancji, f) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z dopiskiem: „wadium – do postępowania nr RAWiK/04/2017 „Dostawa do oczyszczalni ściekow w Żydomicach sitopiaskownika”. Przy czym w terminie określonym dla składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach wskazanych w pkt. 12.2 b-e) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert: 17.08.2017r. godz. 10:00, (poniedziałki – piątki w godz. 7.00-15.00). Zaleca się, aby poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 5 do IDW (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6 do IDW, 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy, o której mowa w punkcie 11 niniejszej IDW; 6. Zaparafowany wzór umowy 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną