Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
- Data zamieszczenia: 2011-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 47 47
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
REGON: 00346204300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu materiałów biurowych wydzielonych na pakiety:Pakiet I- Artykuły biurowe,Pakiet II- Artykuły dekoracyjne, Pakiet III- Artykuły biurowe -projekt. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach poniedziałek 8.00 do 16.00 ,od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I - III) są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 4.Zamawiający zastrzega, iż wykonanie przedmiotu zamówienia (w ramach każdego pakietu) w całości nie może być powierzone podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301995005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wspomaganie na piątkę.
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wyposażenia Szkolnych Ośrodków Kariery w ramach projektu pn. Zaplanuj swoją karierę
Dodano: 2013-11-21 - Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i szkoleniowych dla Biura Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych w ramach projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/12
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i szkoleniowych dla Biura Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych w ramach projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/12
Dodano: 2012-10-23 - Worki papierowe-wentylowe, klejone
Dodano: 2010-04-16 - dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2009-12-10 - Dostawa segregatorów, teczek i pudeł archiwizacyjnych
Dodano: 2009-03-30