Przetargi.pl
dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów i bębnów) do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. 1.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, i rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymienione tonery, tusze i bębny eksploatowane są w drukarkach, kopiarkach, faksach oraz urządzeniach wielofunkcyjnych, które użytkuje Kancelaria Senatu. 1.3. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, tzn. do produkcji których użyto materiałów nowych, nieregenerowanych i nierefabrykowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszów może być obudowa, która przed końcowym montażem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (np. nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są nowe i nieregenerowane. 1.4. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać oryginalne, nienoszące znamion otwierania opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) i opisem jednoznacznie identyfikującym produkt, jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. 1.5. Na zaoferowane materiały eksploatacyjne zostanie udzielona gwarancja: na tonery - min. 12 miesięcy, na tusze - min. 6 miesięcy, natomiast na bębny na okres - min. 12 miesięcy - od daty dostawy. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. Udzielona gwarancja musi zawierać się w okresie gwarancji określonej przez producenta. 1.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne w stosunku do materiałów wzorcowych określonych w wykazie materiałów eksploatacyjnych, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w Formularzu Cenowym - stanowiącym załącznik nr 2a do Formularza Oferty, będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ, czy oferowany materiał eksploatacyjny jest oryginalny, czy równoważny. 1.7. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla oferowanych materiałów równoważnych, tj. dla tonerów i tuszów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, oświadczenie, że: - są fabrycznie nowe tzn., że do ich produkcji użyto materiałów nowych nieregenerowanych i nierefabrykowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, może być obudowa, która przed końcowym montażem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (np. nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są nowe i nieregenerowane; - charakteryzują się nie gorszymi parametrami, tj. w szczególności wydajność toneru/kasety z tonerem mierzona wg zasad ISO/IEC 19752 (dla tonerów czarnych/monochromatycznych) i normy ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) oraz dla wkładów z atramentem ISO 24711 - nie jest gorsza od oryginalnych tonerów producenta drukarek; 1.8. W przypadku materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów do kopiarek oraz bębnów do faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie potwierdzające, że wydajność oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych jest nie mniejsza niż materiałów oryginalnych. 1.9. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości i kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 1.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za uszkodzenie drukarek, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych, powstałych w wyniku użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń drukarek komputerowych, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych, powstałych z wyżej wymienionej przyczyny, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia uszkodzeń na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli wykonanie naprawy będzie wiązało się z koniecznością przewiezienia uszkodzonych drukarek komputerowych, kopiarek, faksów lub urządzeń wielofunkcyjnych do serwisu, Wykonawca odbierze drukarki komputerowe, kopiarki, faksy lub urządzenia wielofunkcyjne i dostarczy je po naprawie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 1.11. Wszystkie materiały eksploatacyjne będą dostarczane do siedziby Kancelarii Senatu, Warszawa, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa. 1.12. Wykonawca odbierze na własny koszt, bez dodatkowego wynagrodzenia odpady po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, w celu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Przekazanie zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie się odbywać w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego, pisemnie potwierdzonych przez Wykonawcę. 1.13. W czasie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo do zmiany liczby poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiany mogą polegać na zmniejszeniu, lub zwiększeniu liczby poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku zwiększenia liczby poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych, ich dostawa nie spowoduje przekroczenia wartości przedmiotu umowy. 1.14. Zmiany określone w pkt 1.13. wymagają pisemnego zawiadomienia Wykonawcy i obowiązują Wykonawcę od następnej dostawy partii materiałów eksploatacyjnych potwierdzonej pisemnie lub faksem na minimum 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 08 lipca 2013 r., do godz. 10:00. 1.2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Warszawa: nr rachunku 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 1.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 1.6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach