Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 678 500 , fax. 897 672 303
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. A. Świętochowskiego 14
11100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 678 500, fax. 897 672 303
REGON: 51074350000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej wyposażenia pracowni krawieckiej, sali szkoleniowej, kasy i pracowni komputerowej oraz dostawa i montaż rolet okiennych, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad wyposażenia pracowni krawieckiej, sali szkoleniowej, kasy i pracowni komputerowej oraz dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad rolet okiennych, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: 1) zadanie nr 1 – Dostawa wyposażenia pracowni krawieckiej, w zakres którego wchodzi: a) maszyna krawiecka – 2 szt., b) rozwijarka stacjonarna do tkanin – 1 szt., c) stół krawiecki – 1 szt.; 2) zadanie nr 2 – Dostawa wyposażenia sali szkoleniowej, w zakres którego wchodzi: a) projektor krótkoogniskowy – 1 szt., b) nagłośnienie wraz z niezbędnym okablowaniem do podłączenia zestawu, składające się z: • głośnika aktywnego – 2 szt., • mikrofonu bezprzewodowego – 2 szt., • odbiornika BLX4 – 1 szt., • okablowania do podłączenia zestawu – 1 kpl.; 3) zadanie nr 3 – Dostawa wyposażenia kasy, w zakres którego wchodzi: a) sprzęt komputerowy z drukarką, składający się z: • komputera przeznaczonego do sprzedaży biletów – 1 szt., • monitora dla widza – 1 szt., • monitora dla kasjera – 1 szt., • serwera – 1 szt., • UPS – 1 szt., • drukarki biletowej – 1 szt., • drukarki fiskalnej – 1 szt., • smartfona – 1 szt., • okablowania niezbędnego do funkcjonowania systemu – 1 kpl., b) oprogramowanie – system sprzedaży i rezerwacji biletów, które obejmuje: stanowisko administracyjne, zintegrowane stanowisko sprzedaży, zintegrowany moduł do rezerwacji i sprzedaży internetowej, moduł elektronicznej kontroli biletów, moduł dystrybucji biletów i moduł CRM; 4) zadanie nr 4 – Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej, w zakres którego wchodzi: • komputer stacjonarny (jednostka centralna) – 1 zestaw, • monitor – 1 szt. • urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.; 5) zadanie nr 5 – Dostawa i montaż rolet wewnętrznych, w zakres którego wchodzi: • roleta biurowa, na okno rozwierno–uchylne jednodzielne, o wymiarach ościeżnicy: 900mm x 910mm – 5 szt., • roleta biurowa na okno rozwierne dwudzielne, o wymiarach ościeżnicy: 1200mm x 1600mm – 40 szt., • roleta biurowa na okno rozwierne jednodzielne w klasie ppoż. EI60 w okleinie drewnopodobnej, o wymiarach ościeżnicy: 800mm x 2200mm – 2 szt., • roleta biurowa na okno rozwierne jednodzielne w klasie ppoż. EI60 w okleinie drewnopodobnej, o wymiarach ościeżnicy: 1200mm x 2200mm – 1 szt., • roleta systemowa na okno dachowe uchylno–obrotowe VELUX, o wymiarach ościeżnicy: 780mm x 1400mm – 8 szt., oraz dostawa innych wyrobów i produktów oraz świadczenie usług niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – miejsce dostawy, rozładunku i montażu dostarczonego sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia osób – Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Plac Młyński. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby z zakresu obsługi, eksploatacji i bieżącej konserwacji dostarczonego sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1A i 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W załączniku nr 1A do SIWZ określono minimalne wymagane parametry sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. W załączniku nr 1B do SIWZ określono wymagane ilości sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, źródło lub szczególny proces – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, określają wymagane minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. Powyższe nie stanowi utrudnienia uczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, UPS-ów i laptopa na potrzeby Szpitala Klinicznego MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
Dodano: 2024-06-06 - Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2024-05-24 - Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-28 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-08 - Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK - Część 1, Część 3, Część 4, Część 6, Część 7
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-11-21