Przetargi.pl
DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Sabinowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/ilość-zamówienie zasadnicze/ilość-zamówienie w ramach prawa opcji; 1 Zadanie I Ubrania specjalne 180 kpl. 60 kpl.; 2 Zadanie II Buty specjalne strażackie gumowe 160 par 50 par oraz wkłady do butów 200 par 50 par; 3 Zadanie III Hełmy strażackie 90 szt. 20 szt.; 4 Zadanie IV Buty specjalne strażackie skórzane 90 par 25 par; 5 Zadanie V Rękawice specjalne 180 par nie dotyczy; 6 Zadanie VI Kominiarki niepalne 90 szt. nie dotyczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1 – ubrania specjalne, 1.2 – buty gumowe i wkładki do butów, 1.3 – hełmy strażackie, 1.4 – buty specjalne strażackie skórzane, 1.5 – rękawice specjalne, 1.6 – kominiarki niepalne do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne oraz spełniać wymagania określone w: -Rozporządzeniu MSWiA z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 4 poz. 25 z późn. zm.) -Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania” (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) zmienionym rozporządzeniem MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) -Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.). -W aktualnych normach przytoczonych w załącznikach 1.1-1.6 do siwz 4. Minimalny okres gwarancji dla każdego zadania wymagany przez Zamawiającą - 24 miesiące - (kryterium oceniane). Maksymalny punktowany okres gwarancji - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi - 24 miesiące. 5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych jako zamówienie zasadnicze z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów (zamówienie zasadnicze)łącznie o: 60 kpl. ubrań specjalnych, 50 par butów specjalnych strażackich gumowych, 50 par wkładów do butów specjalnych strażackich gumowych, 20 szt. hełmów strażackich, 25 par butów specjalnych strażackich skórzanych. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.12.2017r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 – 1.6 do siwz. 8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64. 9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w następujących terminach: - ubrania specjalne: 90 kpl w dniu podpisania umowy, 90 kpl. nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Buty strażackie specjalne gumowe: 70 par w dniu podpisania umowy, 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Wkłady do butów: 100 par w dniu podpisania umowy, 100 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Hełmy strażackie: 90 szt. w dniu podpisania umowy, dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Buty strażackie specjalne skórzane: 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Rękawice specjalne: 90 par w dniu podpisania umowy, 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., - Kominiarki niepalne: 90 szt. w dniu podpisania umowy. 11. Przekazanie rozmiarów, w przypadku innym niż przy podpisaniu umowy, nastąpi za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na numer/adres podany w ofercie. 12. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 15% zakupionego towaru nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 6 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru podlegającego wymianie na towar nowy o innym rozmiarze. 13. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 10.05.2016 r., (Dz. U. z 2016 r. poz. 710). 14. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku 15. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 16. Zamawiająca dopuszcza składanie ofert częściowych na minimum jedno kompletne zadanie. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę kompletną asortymentowo. W przypadku złożenia oferty niekompletnej asortymentowo oferta zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18410000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Nr /zadania/Przedmiot zamówienia/Wysokość wadium; I Ubrania specjalne 9700,00 zł; II Buty specjalne gumowe 2400,00 zł; III Hełmy 1700,00 zł; IV Buty specjalne skórzane 1500,00 zł; V Rękawice specjalne 700,00 zł; VI Kominiarki niepalne 200,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3.W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w niniejszej SIWZ 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ 6.Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą) 7.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony 8.Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 10.Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 11.Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12.Wykonawca traci wadium, gdy: 1)Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach