Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2623705 , fax. 024 2627764
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 59 59
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2623705, fax. 024 2627764
REGON: 61094622200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Baz Drogowych piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę piasku o uziarnieniu do 2 mm, spełniającego wymagania normy PN-B-11113/1996 do wykonania mieszanki piaskowo - solnej, służącej do uszorstnienia nawierzchni w okresie występowania śliskości zimowej. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania: 1. Zadanie I: Dostawa piasku do Bazy nr 1 w Sikorzu w łącznej ilości 800 ton. 2. Zadanie II: Dostawa piasku do Bazy nr 2 w Bodzanowie w łącznej ilości 2 000 ton 3. Zadanie III: Dostawa piasku do Bazy nr 3 w Gąbinie w łącznej ilości 500 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. Posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich z podziałem na 8 części - nr postępowania 112/16
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Dodano: 2016-03-09 - SVA/NDM/86/Dostawa piasku kopalnianego drobnego na strzelnicę w Elblągu (zad. nr 34430)
Dodano: 2015-10-07 - SVA/NDM/ 84/Dostawa piasku kopalnianego drobnego o frakcji 0-4 mm na strzelnicę w Elblągu (zad. nr 34430)
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich z podziałem na 8 części - nr postępowania 085/15
Dodano: 2015-08-17 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa wraz z rozładunkiem piasku średniego na budowę strzelnicy w Elblągu
Dodano: 2014-12-02 - ZRB Jarosław: Zakup materiałów budowlanych (zadanie 43 640 Chełm)
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich realizowana w dwóch etapach z podziałem na 8 części. - nr postępowania 043/14
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa piasku w roku 2014 do piaskownic oraz placów zabaw na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w obrębie administracji Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa
Dodano: 2014-02-03 - Dostawa piasku w roku 2014 do piaskownic oraz placów zabaw na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w obrębie administracji Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa
Dodano: 2014-01-15