Przetargi.pl
Dostawa dmuchawy

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dmuchawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia: W ramach kontraktu należy dostarczyć dmuchawę o następujących parametrach: a) Max. wydajność 50 m3/min. b) Różnica ciśnień Delta p= 60 kPa. c) Warunki zewnętrzne dla podanych powyżej wartości. -temp. powietrza Tpow.=20°C. -wilgotność względna RH=60%. -ciśnienie atmosferyczne p=1,013 bara abs. - maksymalna wielkość silnika elektrycznego =65kW. -maksymalny poziom hałasu dmuchawy w obudowie mierzony wg normy ISO 3744-73 db(A). -maksymalna powierzchnia zajmowana przez dmuchawę (rzut poziomy) 2000mm x 2200mm. d) Budowa kompaktowa z zabudowanym lokalnym sterownikiem wyposażonym w wbudowany graficzny panel sterujący, zapewniający współpracę z istniejącym nadrzędnym systemem sterownia komputerowego oczyszczalni ścieków i istniejącymi dmuchawami na oczyszczalni ścieków. Zakres dostawy: a) Dmuchawa promieniowa napędzana bezpośrednim silnikiem elektrycznym. b) Obudowę dźwiękochłonną c) Lokalną szafkę sterowniczą d) Filtr na ssaniu z czujnikiem stopnia zabrudzenia wyświetlanym na wyświetlaczu lokalnej szafy sterowniczej. e) Zawór przeciwzwrotny f) Kompensator falisty g) Zawór motylkowy. Wymagania szczegółowe: a) Dmuchawa powinna posiadać możliwość płynnej regulacji wydajności za pomocą przetwornika częstotliwości zabudowanego w obudowie dmuchawy. b) Dmuchawa winna być napędzana silnikiem synchronicznym połączonym bezpośrednio z wirnikiem dmuchawy. c) Dmuchawa powinna być wyposażona w zintegrowany zabudowany lokalny sterownik , który może współpracować z nadrzędną centralną szafką sterowniczą. Wbudowany sterownik lokalny powinien być wyposażony w panel graficzny umożliwiający zmianę parametrów pracy oraz umożliwiający obserwację parametrów pracy dmuchawy takich jak moc pobierana z sieci, przepływ w m3/min, ciśnienie tłoczenia, spadek ciśnienia na filtrze powietrza, temperatura wlotu/wylotu powietrza, obroty. Sterownik dmuchawy będzie posiadał co najmniej następujące punkty IO : wejścia DI start; stop DO: awaria, zabrudzenie filtra AI: 4..20mA sygnał sterujący AO: wartości zwrotna wysterowania 4..20mA. d) Napęd wirnika dmuchawy musi być wykonany jako bezpośredni. e) Wyklucza się zastosowanie łożysk tocznych stalowych lub ceramicznych smarowanych olejem. f) Wyklucza się stosowania jakichkolwiek układów smarnych-olejowych i związanych z tym filtrów oleju, wskaźników temperatury i ciśnienia oleju, wyłączników wysokiej temp. oleju, uszczelnieniem i filtrów układu olejowego. g) Dmuchawa musi być chłodzona powietrzem. h) Dopuszcza się głośność pracy dmuchawy 73 db(A)mierzonej wg. normy ISO 3744. i) Dmuchawa wyposażona w rozwiązanie umożliwiające posadowienie i wypoziomowanie na istniejącym fundamencie (np. nóżki regulacyjne zapewniające brak potrzeby wykonywania prac budowlanych i wylewania dedykowanej posadzki). j) Dmuchawa powinna pracować bezobsługowo, tzn. w zakresie prac przeglądów okresowych dopuszcza się jedynie wymianę filtra powietrza na ssaniu. Na panelu wyświetlacza winien wyświetlić się odpowiedni komunikat oznaczający potrzebę przeczyszczenia zabrudzonego filtra lub wymiany na nowy. 2. Dokumenty składające się na SIWZ są wzajemnie opisujące i uzupełniające. Odręczne zapisy na dokumentacji są obowiązujące. Wszelkie roboty wykazane w przynajmniej z jednym z w/w dokumentów powinny być wykonane, a ich koszt powinien być uwzględniony w cenie umownej. W przypadku sprzeczności pomiędzy dokumentami obowiązują wymagania zgodnie z kolejnością: 1) Umowa/Wzór umowy; 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Oferta wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421234001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Informacje dotyczące postępowania. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, dokonywane będą w PLN. 6.Zamawiający może zwołać zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B. Warunki uczestnictwa w postępowaniu. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.pkt 3,9-12,. 2.2 potwierdzą, iż dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.pkt. 14. 2.3 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.pkt. 2 i 4 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. C. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oferta musi zawierać następujące załączniki, dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1- załącznik nr 2 3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.p.z.p. - załącznik nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 4 5. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. 6. Wzór umowy - podpisany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Każda strona umowy powinna być parafowana - załącznik nr 6. 7. Katalog, dokumentacja DTR lub inny dokument potwierdzający wymogi określone w pkt III ppkt. 4. oraz wypełniony załącznik nr 7. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. tj. potwierdzającą , że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z .p. , tj. potwierdzające odpowiednio , że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, b) spółką jawną - wspólnika, c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, d) spółką komandytową - komplementariusza, e) spółkę komandytowo-akcyjną - komplementariusza, f) osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Kartę katalogowa planowanych do zabudowania membran i dyfuzorów (wraz z wykresem charakterystyki pracy). 14. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają : I. Zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 8, 9, 10 odpowiednio dokumenty potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 11, składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. I i II , zastępuje się je dokumentem zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . IV. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem, podpis osoby upoważnionej. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Załącznik nr 5 Wykonawca załącza w przypadku gdy upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika to z innych dołączonych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach