Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2938100 , fax. 012 2938266
- Data zamieszczenia: 2010-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto
ul. Grodzka 65 65
31-001 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2938100, fax. 012 2938266
REGON: 35000422310000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usstaremiasto.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dla Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto: Sejfu w ilości 1 szt., Szafek metalowych w ilości 2 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowego z bieżącej produkcji, wolnego od wad technicznych i prawnych sejfu z atestem, ognioodpornego do przechowywania nośników magnetycznych i dokumentów w ilości 1 szt. o parametrach:pojemność: w przedziale 227 - 240 l, wysokość: w przedziale 148 - 155 cm, szerokość: w przedziale 75 - 85 cm, głębokość: 72 - 80 cm, odporność ogniowa - 120 min, norma EN 1047-1, zamek kluczowy, zamek elektroniczny, trzy półki wysuwane, dwie półki stałe, jedna kasetka zamykana na klucz, ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowych z bieżącej produkcji, wolnych od wad technicznych i prawnych szafek metalowych przeznaczonych na segregatory i teczki zawieszkowe formatu A-4 w ilości 2 szt. o parametrach: trzy szuflady, każda szuflada o pojemności 50 - 60 teczek zawieszkowych, szerokość: w przedziale 42 - 50 cm, głębokość: w przedziale 58 - 65 cm, wysokość: w przedziale 99 - 105 cm, ZADANIE 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, gotowych do pracy urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach: obsługiwane funkcje: drukarka, skaner, kopiarka, faks, telefon, technologia druku: laserowa, drukarka monochromatyczna, prędkość druku - czerń min. 18 str./min., rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania 600 x 600 dpi, funkcje obsługiwane bez włączonego komputera: kopiarka, faks, interfejs USB 2.0, słuchawka telefoniczna, prędkość faks - modemu 33,6 kb/s, identyfikacja abonenta wywołującego, skaner kolorowy, menu w języku polskim, pojemność podajnika papieru min. 250 arkuszy, automatyczny podajnik dokumentów min. 40 arkuszy, kopiowanie wielokrotne 1-99, Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego (nie więcej niż 4 osoby). Gwarancja na w/w urządzenia wielofunkcyjne minimum 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444213000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usstaremiasto.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną