Przetargi.pl
Dostawa dla Uniwersytetu Gdańskiego, skomputeryzowanego elektrycznego wózka inwalidzkiego z możliwością obsługi komputera i sterowania wózkiem w pozycji ściśle leżącej

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla Uniwersytetu Gdańskiego, skomputeryzowanego elektrycznego wózka inwalidzkiego z możliwością obsługi komputera i sterowania wózkiem w pozycji ściśle leżącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33193121-3. 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa dla Uniwersytetu Gdańskiego, skomputeryzowanego elektrycznego wózka inwalidzkiego z możliwością obsługi komputera i sterowania wózkiem w pozycji ściśle leżącej, w ilości 1 szt. 3. Wózek musi być przystosowany do samodzielnej jego obsługi oraz zainstalowanego na nim komputera (laptop, tablet) przez inwalidów z czterokończynowym porażeniem mózgowym w pozycji ściśle leżącej na wznak, w tym osobistej regulacji: - szybkości oraz przyspieszeń wózka, - skrętów wózka, - zatrzymania i ruszania, - włączania i wyłączania świateł, - zmiany kąta siedziska ze zmianą środka ciężkości, - podnoszenia i opuszczania oparcia, - zmiany kąta podnóżków. 4. Zamówienie obejmuje: - fotel kubełkowy z zagłówkiem, specjalnie wyprofilowany zapewniający odpowiednią stabilizację użytkownika, umożliwiający osiągnięcie pozycji leżącej (całkowicie płaskiej), elektryczną zmianę kąta oparcia i elektryczną regulację wysokości siedziska do 40 cm, - podnóżki z elektrycznie regulowanym kątem zgięcia, - podłokietniki ruchome, zmieniające kąt pochylenia wraz ze zmianą kąta oparcia, - rama w pełni amortyzowana, wyposażona w koła skrętne elektrycznie, - elektryczna blokada kół skrętnych uruchamiana światłami awaryjnymi (przydatna przy podjazdach), - stolik do laptopa, składany na bok wózka, - system sterujący, programowany firmowo, wyposażony w ekran LCD, Bluetooth, IR oraz gniazda interfejsów kablowych, - 4 joysticki o programowanej czułości (standardowy 1 szt., wysokiej czułości 1 szt. i bardzo wysokiej czułości 2 szt.); aktywny joystick musi zostać zamocowany przy odbiorze wózka na specjalnym uchwycie dostosowywanym do użytkownika, - dedykowane przyciski obsługi wybranych opcji elektrycznych (5 szt), - koła napędowe przednie 12 cali, - silniki elektryczne czterobiegunowe do kół przednich, napędowe - 2 szt. i silniki sterujące tylnymi kołami skrętnymi - 2 szt., - kamerę PTZ (10x optyczny, 10x cyfrowy) o czułości co najmniej 0,5 luxa, Pan - min. 270°, Tilt min. 135° (kamera zamontowana na wózku z funkcją zoom ma umożliwić dla pozycji leżącej zarówno zdalną obserwację tablicy w audytorium jak i przestrzeń traktu jezdnego), - maszt do kamery z regulowaną wysokością, - uchwyt panela sterowania odchylany równolegle, - uchwyt dla LCD z gumowym przegubem, - akumulatory żelowe 12V 94 Ah w trybie pracy dorywczej (C5) - 2 szt., - oświetlenie LED, - programowanie przez serwis charakterystyki prędkości oraz przyspieszeń bezpośrednio na życzenie użytkownika, - pas biodrowy, - maksymalna prędkość 10 km/h, - opony odporne na przebicie (wszystkie koła), - oprogramowanie umożliwiające: --obsługę laptopa i wózka z jednego joysticka, --przejęcie funkcji sterownia lokalnymi urządzeniami obsługiwanymi przez transmisję IR (winda), - rozładunek, wniesienie, uruchomienie i przeszkolenie 4 osób w zakresie obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej. 6. Miejscem dostawy jest Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UG, ul. Wita Stwosza 53, pok. 3.49, 80-952 Gdańsk. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być oznaczony symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 roku (Dz.U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003r). 8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w PN, PN-EN. 9. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz specyfikację techniczną z podaniem zainstalowanych parametrów celem dokonania sprawdzenia i odbioru przez Zamawiającego. 10. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i dołączoną specyfikacją techniczną), sporządza i podpisuje protokół odbioru, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 11. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 12. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ) i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie wózka. 13. Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące, liczona od daty podpisania przez obydwie strony protokołu odbioru - zgodnie z zapisami w § 7 załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy). Przedmiot umowy musi być objęty gwarancją producenta lub wskazanego przez niego gwaranta i posiadać takie same zasady zgłaszania i wykonywania napraw gwarancyjnych. 14. Wykonawca dokona serwisu (w okresie gwarancji) bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. Dostawa do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych i zwrot po wykonaniu naprawy w miejsce użytkowania przedmiotu zamówienia realizowana jest w całości przez Wykonawcę (lub inne upoważnione przez Wykonawcę podmioty) i na jego koszt. 15. W przypadku zgłoszenia wady przedmiotu zamówienia lub jakiegokolwiek jego elementu - czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu awarii) to 2 dni robocze od dnia zgłoszenia awarii (od czasu powiadomienia Wykonawcy), natomiast czas wymiany/naprawy - do 10 dni roboczych (dzień roboczy - dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy - od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt) od czasu zgłoszenia wady Wykonawcy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. 16. W przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub całego przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, na nowy wolny od wad, tego samego typu i o tych samych lub - gdy to niemożliwe - lepszych parametrach technicznych. 17. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni warunków umowy, w tym świadczeń gwarancyjnych, lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający wezwie Wykonawcę do prawidłowej realizacji umowy i wyznaczy mu w tym celu termin 7 dni na zmianę sposobu realizacji umowy, po bezskutecznym upływie tego terminu Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy, zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące Zamawiającemu na podstawie umowy. W tym przypadku zastosowanie mają zapisy § 10 ust. 1 pkt. 4) załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy). 18. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331931213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną