Przetargi.pl
Dostawa dla potrzeb Ośrodka Badawczo-Rozwojowego PREDOM-OBR taśm z brązu do produkcji złącz o łącznej ilości 27200 kg z terminem realizacji w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Kod CPV: 14620000-3 Numer sprawy: KP/04/09

Ośrodek Badawczo-Rozwojowy PREDOM-OBR ogłasza przetarg

  • Adres: 02-255 Warszawa, ul. Krakowiaków 53
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 228461951, 8461948 , fax. +48 228461905
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy PREDOM-OBR
    ul. Krakowiaków 53 53
    02-255 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 228461951, 8461948, fax. +48 228461905
    REGON: 00003442400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.predom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla potrzeb Ośrodka Badawczo-Rozwojowego PREDOM-OBR taśm z brązu do produkcji złącz o łącznej ilości 27200 kg z terminem realizacji w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Kod CPV: 14620000-3 Numer sprawy: KP/04/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Ośrodka Badawczo-Rozwojowego PREDOM-OBR taśm z brązu do produkcji złącz o łącznej ilości 27200 kg z terminem realizacji w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Kod CPV: 14620000-3 Numer sprawy KP/04/09. Zamówienie obejmuje następujące taśmy: Taśmy z brązu dwustronnie cynowane wg normy PN-EN 1652 lub równoważnej (kod CPV: 14620000-3) - 2 rodzaje; łączna ilość 20000 kg Taśmy z brązu dwustronnie niklowane i cynowane wg normy PN-EN 1652 lub równoważnej (kod CPV: 14620000-3) - 1 rodzaj; łączna ilość 500kg Taśmy z brązu dwustronnie wg normy PN-EN 1652 lub równoważnej (kod CPV: 14620000-3) - 5 rodzajów; łączna ilość 6700 kg b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych c. Dokładny opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki techniczne opisane są w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwana SIWZ) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. d. Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone. e. Oferowane taśmy muszą odpowiadać warunkom określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ f. Transport odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy g. Miejscem odbioru dostawy jest siedziba Zamawiającego. Dostawa zgodnie z Incoterms 2000 - DDP PREDOM-OBR Warszawa. h. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowo składane przez Zamawiającego Zlecenie. i. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 21 dni od złożenia Zlecenia przez Zamawiającego. j. Zamawiający będzie składał Zlecenia na ilości i w czasie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu: a. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP b. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki wskazane w art. 22 Ustawy PZP, tj: i. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ii. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; iii. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; iv. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia c. Oferują przedmiot zamówienia spełniający wymagane warunki wg Załącznika nr 1 do SIWZ, d. Przystąpienie do niniejszego postępowania jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na 30 dniowy termin płatności za wystawianą fakturę VAT. 7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu a. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ i treści oferty. Nie spełnienie warunku wymienionego w punkcie 6a skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy PZP. Oferta wykonawcy, który zaoferował w swojej ofercie przedmiot zamówienia, którego parametry będą gorsze niż wymagania określone przez zamawiającego w Załączniku nr 1, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP jako sprzeczna ze specyfikacją, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą a. Do oferty, sporządzonej na formularzu ofertowym zgodnym z Załącznikiem nr 2 do SIWZ należy dołączyć następujące dokumenty celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom oraz dla uznania formalnej poprawności przez zamawiającego: a.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wg art. 22 Ustawy PZP i nie wykluczeniu wg art. 24 Ustawy PZP zgodne z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. a.2. Aktualne zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta(należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. Podmioty posiadające osobowość prawną jak i spółki prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. Osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b. W przypadku Podmiotów działających wspólnie należy dołączyć umowę regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w pkt. 8.a.2 dla każdego z występujących podmiotów. c. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.a.2 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w takim wypadku każda strona dokumentu musi być potwierdzona przy użyciu formuły -za zgodność z oryginałem). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). UWAGA!: Nie dopuszcza się złożenia kopii pełnomocnictwa potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną. d. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy PZP spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania. e. W przypadku, gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych w punkcie 8.a.2 SIWZ należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo wraz z wymaganymi opłatami skarbowymi . f. W przypadku, gdy językiem oryginału dokumentu jest język inny niż polski, należy dostarczyć dokument w oryginale (lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oraz jego polskie tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.predom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach