Przetargi.pl
DOSTAWA DLA OSP WACŁAWICE I DROHOJÓW UŻYWANYCH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DLA OSP WACŁAWICE I DROHOJÓW UŻYWANYCH SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa używanych ( 2 szt. ) samochodów pożarniczych dla ochrony przeciwpożarowej ( ratowniczo-gaśniczych ), przeznaczonych dla OSP w miejscowościach Drohojów i Wacławice. Zamawiający ustala minimalne parametry techniczno - użytkowe pojazdów: Pojazd nr 1 ( przeznaczony dla OSP Wacławice ) Rok produkcji - nie starszy niż z 1980 r. Zbiornik wody - 2000 l i więcej Autopompa - wydajność co najmniej 800 l/min Kabina - 9 osób Napęd terenowy - 4 x 4 Silnik - wysokoprężny, minimum 130 km Sanki pod motopompę Wspomaganie kierownicy Zamontowana sygnalizacja świetlno - dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego Przebieg - do 40000 km Wymiary pojazdu: - długość maksymalnie 655 cm - szerokość maksymalnie 250 cm - wysokość maksymalnie 2995 cm Pojazd nr 2 ( przeznaczony dla OSP Drohojów ) Rok produkcji - nie starszy niż z 1981 r. Zbiornik wody - 1500 l i więcej Autopompa - wydajność co najmniej 800 l/min Sanki pod motopompę Koła tylne bliźniacze Wspomaganie kierownicy Zamontowana sygnalizacja świetlno - dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego Przebieg - do 25000 km Wymiary pojazdu: - długość maksymalnie 595 cm - szerokość maksymalnie 215 cm - wysokość maksymalnie 268 cm Dodatkowo 1. Gwarancja minimum 6 miesięcy. 2. Wykonawca musi posiadać lub wskazać punkt serwisowania gwarancyjnego pojazdów położony na terenie województwa podkarpackiego i województw ościennych. 3. Pojazdy muszą posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane prawem do rejestracji na terenie Rzeczypospolitej. 4. Pojazdy muszą być sprawne technicznie, bezwypadkowe. 5. Kolor pojazdów - czerwony. 6. Miejsce dostawy - OSP Wacławice i OSP Drohojów. 7. Samochody muszą być udostępnione ( na koszt wykonawcy ) do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń w miejscu wskazanym przez zamawiającego, w przypadku oceny negatywnej zamawiający odstąpi od zakupu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie ustalono.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 5/. udzielą zamawiającemu minimum 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy 6/. zapewnią serwis gwarancyjny na terenie województwa podkarpackiego lub w województwach ościennych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt I pkt 4 musi spełniać każdy z wykonawców oddzielnie. Ponadto: a/. wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia, b/. w pełnomocnictwie określą dokładnie zakres tego pełnomocnictwa a pełnomocnictwo dołączą do oferty. Błędnie lub nieprecyzyjnie określony zakres udzielonego pełnomocnictwa, może wywołać niekorzystne dla tych zamawiających skutki prawne, w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców, dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadkach wątpliwych, zamawiający będzie stosował się do przepisu art. 26 ust.3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wy-konawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację o posiadanej bazie umożliwiającej dokonywanie napraw gwa-rancyjnych lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu wobec wykonawcy, do wykonywania tych napraw na rzecz zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną