Przetargi.pl
"Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie - 1 szt."

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, Leśna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 714 339 , fax. 757 714 468
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    Leśna 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 757 714 339, fax. 757 714 468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie - 1 szt."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie, w ilości – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano poniżej Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozdrabniacza z przeznaczeniem do prac w leśnictwie. Przedmiot dostawy powinien być dostosowany do współpracy z ciągnikiem rolniczym Valtra T- 160 . Przedmiot dostawy przeznaczony będzie do rozdrabniania materiału drzewnego na powierzchniach zrębów. Przedmiot dostawy winien posiadać następujące parametry techniczne: a. Rozdrabniacz powinien posiadać wał roboczy o szerokości: 200 - 225 cm, b. Rozdrabniacz powinien współpracować z ciągnikiem o mocy 160 KM, c. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w przekładnię 1000 obr/min z wolnym kołem, d. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w dwustronny napęd, e. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w sprzęgło rozruchowe odśrodkowe do powolnego, płynnego startu maszyny, f. Rozdrabniacz powinien być montowany na trzypunktowym układzie zawieszenia, g. Rozdrabniacz powinien posiadać napęd za pomocą WOM (wałka odbioru mocy), h. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w wał, z nożami widiowymi, rozmieszczonymi na wale spiralnie, zamontowanymi na całej szerokości wału roboczego, i. Rozdrabniacz powinien posiadać wymienne piasty wału, j. Rozdrabniacz powinien posiadać minimum 10 pasków klinowych, k. Rozdrabniacz powinien charakteryzować się prędkością pracy w zakresie od 0 do 5 km/h, l. Obudowa maszyny powinna być wykonana ze stali utwardzonej typu HARDOX, m. Rozdrabniacz powinien posiadać możliwość rozdrabniania materiału drzewnego o średnicy minimum 30 cm, n. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w hydrauliczną pokrywę tylną umożliwiającą regulację grubości i szybkości rozdrabniania, o. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w płozy z możliwością regulacji wysokości rozdrabniania, p. Rozdrabniacz powinien być wyposażony z przodu: blacha i łańcuchy z tyłu w łańcuchy osłaniające, q. Rozdrabniacz powinien posiadać maksymalny ciężar do 1 650 kg, r. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w osie rotora mocowane śrubami, s. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w minimum 5 rzędów przeciwnoży mocowanych na stałe. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne sprzętu (materiałów/urządzeń) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. 4. Oznacza to również, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta. 5. Na przedmiot dostawy, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ po wykonaniu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostawy podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 10. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł słownie złotych: trzy tysiące 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. Pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. Gwarancjach bankowych; d. Gwarancjach ubezpieczeniowych; e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia: „„Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie – 1 szt’’. znak sprawy K.270.6.2017.KZ 4. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 tj. z dnia 7 listopada 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Nadleśnictwa Ruszów przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest złożyć: a. formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór – Załącznik nr 1 do SIWZ). b. w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c. w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2. W przypadku wskazania przez wykonawcę w ofercie dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.9.1, 7.9.2, 7.9.3 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 7.9.1, 7.9.2 oraz 7.9.3 SIWZ , jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy, o ile są one aktualne. Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w pkt 7.9.1, 7.9.2 7.9.3. SIWZ, zaleca się wskazanie w ofercie informacji dotyczących numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną