Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3423021 , fax. 094 3422768
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Gnieźnieńska 9 9
75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3423021, fax. 094 3422768
REGON: 33055750800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie, nowych części zamiennych do autobusów marki DAB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do MZK Spółki z o.o. w Koszalinie nowych części zamiennych do autobusów marki DAB seria nr 7,12 i 15. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczane części zamienne były: a) trwale oznakowane; b) zgodne z wymogami bezpiec - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy).Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą(z zastrzeżeniem pkt 4 ppkt c). 2. Wadiu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 ust 1 i nie wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności będącej przedmiotem zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 50% wartości brutto złożonej oferty. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (Nie dopuszcza się składania oświadczeń w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. wykaz (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 50% wartości brutto złożonej oferty. d. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z upływem ważności polisy. e. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu lub notariusza. (Zamawiający wymaga, aby każda strona kserokopii była poświadczona za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów, chemii samochodowej, ogumienia, akumulatorów
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH NIEREGENEROWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH MARKI STAR 266 I JEGO ODMIAN ORAZ HONKER
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa części zamiennych do pojazdów z jednostek wojskowych będących w rejonie odpowiedzialności 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 61/2016.
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Ził i Honker na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 3/WOG/D/Samoch./16.
Dodano: 2016-01-27 - Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego, chemii samochodowej i środków czyszczących oraz akumulatorów do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie.
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 266 na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 2/WOG/D/Samoch./16.
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2015-12-21 - Na dostawę części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do autobusów i akcesoriów do pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2015-11-13