Przetargi.pl
Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010 nr POKL.09.01.01-14-098/08 do siedziby Zamawiającego.

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: boguty-pianki.ornet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010 nr POKL.09.01.01-14-098/08 do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Boguty-Pianki radiomagnetofonów zabawek artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości do siedziby Zamawiającego. Wraz z dostawa opisaną powyżej sprzętu Wykonawca powinien dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa Zamawiający dopuszcza oferty równoważne od podanej poniżej specyfikacji z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni ich równoważność. Wielkośc i zakres zamówienia: 1 część Radiomagnetofon szt. 5; Płyty CD z muzyką i utworami słowno muzycznymi lub muzycznymi dla dzieci w wieku 3-5 lat - 5 zestawów po 70 utworów; 2 część Puzle dla dzieci z około 25-30 elementów szt. 5, Samochód wywrotka szt. 10, Ciężarówka ze zwierzątkami szt. 10, Zestaw narzędzi zabawki walizka z co najmniej 7 narzędziami 5 zestawów, Drewniany samochodzik, Bujaki (zwierzaki)dla dzieci szt. 5, 3 część Mydełko toaletowe dla dzieci w płynie z dozownikiem 500 ml szt 50, Papier toaletowy rolka średnicy co najmniej 10 cm szt. 150, Płyn do mycia urządzeń sanitarnych 1 l szt.25, Płyn do mycia okien 1 litr szt. 5, Płyn do mycia naczyń 1 litr szt. 6, Płyn do mycia podłóg 1 litr szt. 10, Ręczniki papierowe szt. 500, 4 część Papier kolorowy format A3 co najmniej 100 gramowy ryza 500 szt - 5 ryz, Kredki ołówkowe zestaw co najmniej 10 szt dł min 15 cm szt. 12, Kredki woskowe zestaw co najmniej 10 szt- 12 zestawów, Kredki akwarelowe zestaw co najmniej 10 szt - 12 zestawów, Farby plakatowe zestaw co najmniej 12 kolorów po 200 ml każdego koloru 5 zestawów, Plastelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru - 18 zestawów, Modelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru -18 zestawów, Ciastolina min 6 kolorów po 120 g - 18 zestawów, Bloki techniczne format A 4 biały 20 kartkowy arkusz 160 gram- szt. 40, Papier wycinankowy samoprzylepny A 4 po 10 kolorów zestaw- 40 zestawów, Klej do papieru w sztyfcie po min. 15 gram szt.72, Markery do białych tablic koloru czarnego, czerwonego zielonego i niebieskiego suchościeralne zestaw- 20 zestawów, Magnesy do tablic 10 kolorowych szt w zestawie-12 zestawów, Bloki techniczne kolorowe format A 4 100 gram 20 kartek szt.5, Węgiel rysunkowy 10 pałeczek średnicy co najmniej 7,0 mm- 10 zestawów, Mazaki grube 9 kolorów w zestawie- 5 zestawów, Papier xero A4 ryza 80 gramowy-5 ryz, Szary duży papier 100x120cm szt. 500, Kolorowa bibuła zestaw 5 kolorów- 5 zestawów, Tablica korkowa wymiary 100x150cm szt.5, Masa mocująca -5 opakowań, Kalka techniczna A4 ryza - ryz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w SIWZ , wg form: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunk6w udziału w postępowaniu Wykonawcy musza dostarczyć: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru określonego w SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. boguty-pianki.ornet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach