Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 32
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4305200 , fax. 91 4305229
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Jagiellońska 32 32
70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4305200, fax. 91 4305229
REGON: 32059057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa diverów i barodiverów, materiałów na piezometry, automatycznych łat wodowskazowych wraz z elementami montażowymi i ich montaż - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych rejestratorów zmiany poziomu wody (tzw. diverów), elektronicznych rejestratorów zmiany ciśnienia powietrza (tzw. barodivery), czytników fotoelektrycznych do transferu danych z rejestratorów (diverów i barodiverów), elementów instalacyjnych do rejestratorów, materiałów na piezometry, automatycznych łat wodowskazowych, elementów montażowych i ich montaż na torfowiskach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, oraz by spełniał warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, zgodnie z art. 25 ust. 2 ustawy oraz na podstawie § 2 ust. 1 pkt 1) - 4) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego odpisu - dokumentu wystawionego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego zaświadczenia - dokumentu wystawionego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego zaświadczenia - dokumentu wystawionego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda, zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy oraz na podstawie § 1 ust. 1 pkt 9) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony także jeśli suma wysokości posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych i jego zdolności kredytowej wynosić będzie co najmniej 200.000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.rdos.gov.pl; Menu tematyczne: Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż bloków EDP - 402 do urządzenia AZUR
Dodano: 2014-07-25 - DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI POJEMNIKÓW NA ODPADY STAŁE
Dodano: 2014-01-21 - Dostawa elektronicznych rejestratorów zmiany poziomu wody wraz z montażem - Znak sprawy: WOF.261.18.2013
Dodano: 2013-08-28 - Dostawa elektronicznych rejestratorów zmiany poziomu wody, elektronicznego rejestratora zmiany ciśnienia powietrza wraz z elementami montażowymi i ich montaż
Dodano: 2012-10-02 - DOSTAWĘ URZĄDZENIA RADAROWEGO DO POMIARU PRĘDKOŚCI W RUCHU DROGOWYM, KTÓRE BĘDZIE KOMPATYBILNE Z ISTNIEJĄCYM MASZTEM TYPU FOTORAPID C
Dodano: 2011-04-01 - Dostawa wraz z rozładunkiem i zamontowaniem ma koszt Wykonawcy sprzętu multimedialnego,komputerowego oraz mebli szkolnych na potrzeby Gimnazjum Publicznego w Bobolicach
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa wraz z rozładunkiem i zamontowaniem ma koszt Wykonawcy sprzętu multimedialnego ,komputerowego, sprzętu sanitarno - technicznego, mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Gimnazjum Publicznego w Bobolicach
Dodano: 2010-10-14 - Dostawa projektora multimedialnego
Dodano: 2009-09-23