Przetargi.pl
Dostawa destruktu bitumicznego z transportem na teren Gminy Zgierz

Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Kościelna 6/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7178253
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza
    ul. Kościelna 6/8 6/8
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7178253
    REGON: 47030675200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa destruktu bitumicznego z transportem na teren Gminy Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą destruktu bitumicznego (kora asfaltowa) na teren Gminy Zgierz, w ilości 1500 ton, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa winna być realizowana samochodem cztero lub sześcioosiowym a koszt transportu Wykonawca winien uwzględnić w cenie materiałów.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w godzinach pracy zamawiającego tj. 8:00-16:00, po uprzednim zł9ożeniu wykonawcy (faksem lub telefonicznie) zapotrzebowania, w którym Zamawiający określi ilość i miejsce dostawy. Termin realizacji zamówienia do 30 listopada 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładją obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i udokumentują to poprzez wskazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp, złożą formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym będącym załącznikiem do oferty, spełnią określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ wymagania. zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć: wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw Ponadto do oferty należy załączyć parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 3 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach