Przetargi.pl
Dostawa destruktu asfaltowego i kruszywa betonowego do naprawy dróg na terenie gminy Golina

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa destruktu asfaltowego i kruszywa betonowego do naprawy dróg na terenie gminy Golina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: dostawa destruktu asfaltowego i kruszywa betonowego do naprawy dróg na terenie gminy Golina Przedmiotem zamówienia objęto dostawę i rozłożenie destruktu asfaltowego na długości 3 600 mb o szerokości 3,5 - 4 mb (najdłuższy odcinek wynosi 800 mb a najkrótszy 150 mb) - ogółem powierzchnia dróg - 13 350 m2. W zakres zamówienia wchodzi zakup destruktu asfaltowego w ilości 2 500 ton oraz kruszywa betonowego w ilości 500 ton w celu podbudowy, transport materiału na wskazane przez zamawiającego drogi, profilowanie równiarką drogi przed położeniem destruktu, ułożenie destruktu asfaltowego równiarką grubość warstwy destruktu - 10 cm po zagęszczeniu, zagęszczenie destruktu walcem drogowym. Poprzez destrukt asfaltowy należy rozumieć materiał mineralno - bitumiczny rozkruszony do max 31,5 mm, w postaci okruchów wiązanych lepiszczem bitumicznym powstałym w wyniku frezowania warstwy lub warstw nawierzchni drogowej w temperaturze otoczenia. Destrukt użyty do realizacji zamówienia nie może być hałdowany dłużej niż 2 lata, musi pochodzić z górnych warstw frezowanego asfaltu SMA i zawierać co najmniej 80% pierwotnego lepiszcza masy asfaltowej. Zamawiający wymaga aby destrukt asfaltowy posiadał dopuszczenie do stosowania jako materiał budowlany do utwardzania dróg. Na potwierdzenie spełnienia powyższych parametrów, na każde wezwanie zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania pochodzenia i parametrów oferowanego frezu asfaltowego. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanego z kruszywa betonowego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z destruktu asfaltowego należy wykonać z zastosowaniem 500 ton. Kruszywo to należy zastosować w miejscach dużych ubytków w istniejącej nawierzchni, których nie można zlikwidować poprzez samo profilowanie. W celu wyprofilowania drogi w miejscowości Głodowo ozn. jako działka nr 171/1 należy, przed przystąpieniem do równania terenu, usunąć korzenie pozostałe po wycince drzew. W przypadku konieczności podnoszenie studzienek i zaworów wodociągowych. Parametry dróg przeznaczone do remontu z destruktu asfaltowego: L.p. Miejscowość/odcinek Szerokość[m Długość[m] Powierzchnia [m2] Nr drogi/nr działki 1 Lubiecz 3,5 180 630 nr drogi 472005 2 Przyjma 3,5 170 595 nr drogi 472005 3 Brzeźniak 4,0 800 3200 nr drogi 472020 4 Głodowo 4,0 400 1600 dz. nr 171/1 5 Sługocinek 3,5 450 1575 nr drogi 472010 6 Radolina 3,5 150 525 dz. nr 159/10 7 Adamów-Kolonia 3,5 500 1750 nr drogi 472009 8 Kawnice 3,5 650 2275 nr drogi 472029 9 Kolno 4,0 300 1200 nr drogi 472028 Razem 13 350 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, ogólne specyfikacje techniczne oraz wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113620-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz; 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz, 3. oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do siwz; 4. zestawienie elementów rozliczeniowych - załącznik nr 5 do siwz; 5. pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia; 6. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy); 7. oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do siwz; 8. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych - załącznik nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach