Przetargi.pl
Dostawa destruktu asfaltowego - II postępowanie

Zarząd Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317-23-22, , fax. 34 310-03-26
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku
    11 Listopada 81
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 317-23-22, , fax. 34 310-03-26
    REGON: 15051653000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa destruktu asfaltowego - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy w ilości 1 300 ton wraz z transportem i rozładunkiem po stronie Wykonawcy (samochody ciężarowe samowyładowcze) destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych o frakcji destruktu od 0 – 31,5 mm na potrzeby bieżącego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych Gminy Kłobuck. Destrukt asfaltowy powinien być uzyskany w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej. Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszania płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej. Destrukt nie może zawierać odpadów, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Wykonawca będzie realizował dostawy destruktu asfaltowego w zależności od potrzeb Zamawiającego zgodnie z zamówieniami składanymi telefonicznie. Dostawa następować będzie na plac Wydziału ds. Utrzymania Dróg i Zadań Komunalnych Zarządu Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 81, 42 – 100 Kłobuck oraz na drogi na terenie gminy Kłobuck wskazane przez Zamawiającego. Tonaż pojedynczej dostawy winien być nie mniejszy niż 15 ton destruktu. Minimalna ilość zamawianego destruktu jednorazowo minimum 45 ton. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu przystosowanymi do przewozu zamówionego destruktu zgodnie z podanym wymaganym minimalnym tonażem dostaw. Szacowane zapotrzebowanie na destrukt asfaltowy wynosi około 1 300 ton. Podana ilość destruktu, który powinien dostarczyć Wykonawca jest wielkością szacunkową, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy, bez zmiany zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało, z tego tytułu, prawo do wnoszenia żadnych roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach