Przetargi.pl
Dostawa defibrylatorów klinicznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-874 Białystok, Poleska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
    Poleska 89
    15-874 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
    REGON: 50622576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa defibrylatorów klinicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa defibrylatorów klinicznych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. Defibrylator kliniczny bifazowy do działań pozaszpitalnych w zespołach ratownictwa medycznego – 3 sztuki 1.Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020 2.Wyposażony w uchwyt mocujący defibrylator do ściany ambulansu zgodny z normą PN EN 1789 lub równoważną 3.Funkcje defibrylacji, stymulacji, kardiowersji zgodne z wymogami ERC/AHA 4.Możliwość ustawienia urządzenia w trybie AED 5.Temperatura pracy min. parametry 0 – 45 C. 6.Czas ładowania kondensatora podczas defibrylacji do maks. energii poniżej 10 sekund 7.Wyświetlanie jednocześnie min. 3 krzywych dynamicznych 8.Wbudowany moduł NiBP z 1 mankietem dla dorosłych i 1 dla dzieci, łatwym do dezynfekcji 9.Pomiar NiBP na żądanie jak i automatyczny w odstępach czasowych od 2 do 60 minut 10.Warunki pracy urządzenia w standardzie min. IP44 11.Czujnik SpO2 dla dorosłych typu klips w technologii Masimo SET 12.Czujnik SpO2 dla dzieci i niemowląt typu Y w technologii Masimo SET 13.Po 10 kompletów elektrod wielofunkcyjnych dla dorosłych i dzieci 14.Szerokość papieru min 80 mm 15.Defibrylator wyposażony w modem GSM umożliwiający wysłanie diagnostycznego zapisu 12 odprowadzeniowego EKG do najbliższych ośrodków kardiologii 16.Kabel wielofunkcyjny do defibrylacji i stymulacji elektrodami jednorazowymi 17.Akumulatory bez efektu pamięci 18.2 komplety 12 odprowadzeniowych kabli EKG na każde urządzenie 19.Funkcja autotestu 20.Urządzenie powinno posiadać dokument potwierdzający zgodność z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważną 21.Torba na akcesoria przytwierdzona do urządzenia, pasek naramienny 22.Koszt utrzymania transmisji zapisu 12 odprowadzeniowego EKG (infrastruktura) z wyłączeniem opłaty za usługi GSM (karta SIM itd.) ponosi Wykonawca przez okres min. 7 lat. 23.Minimum 4 darmowe przeglądy okresowe / roczne 24.8 godzinne szkolenie personelu z obsługi urządzenia 25.Minimalna gwarancja – 24 miesiące 26.Gwarancja i paszport techniczny podbite datą nie wcześniej niż data fizycznego otrzymana sprzętu i podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego - dokumenty przekazane wraz z dostawą urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w: •pieniądzu, •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, •gwarancjach bankowych, •gwarancjach ubezpieczeniowych, •poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z późn. zm.). 3.W przypadku złożenia oferty w formie papierowej oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 4.W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/ poręczyciela. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok: Nr rachunku bankowego: Santander Bank Polska S.A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000. 5.1 Wadium musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Na dokumencie będącym formą wadium dołączonym do oferty musi być wyraźnie określony przedmiot, którego wadium dotyczy „Wadium - przetarg na dostawę defibrylatorów klinicznych ". 7. Zwrot wadium: 7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu uprzednio zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zatrzymanie wadium: 8.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: •odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, •nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, •zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ]; b.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 5 do SIWZ]; c.Oświadczenie o spełnianiu dodatkowych parametrów technicznych [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; d.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy); e.Potwierdzenie wniesienia wadium. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach