Przetargi.pl
DOSTAWA CZYTNIKÓW KONTROLERSKICH WRAZ Z NIEZBĘDNYM OPROGRAMOWANIEM

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZYTNIKÓW KONTROLERSKICH WRAZ Z NIEZBĘDNYM OPROGRAMOWANIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytników kontrolerskich wraz z systemem je obsługującym i raportującym dane do systemu centralnego będącego w posiadaniu zamawiającego. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: 2.1. Dostarczy, zainstaluje i uruchomi niezbędną infrastrukturę sprzętową: 2.1.1. 30 czytników kontrolerskich wraz z modułami SAM; 2.1.2. 15 dodatkowych modułów SAM; 2.1.3. Oprogramowanie do czytników kontrolerskich wraz z systemem je obsługującym; 2.1.4. Serwer systemu wraz z niezbędna infrastrukturą; 2.1.5. System zasilania awaryjnego serwera; 2.1.6. 1 stanowisko operatorskie; 2.1.7. Niezbędne okablowanie; 2.1.8. Oraz inne niezbędne do realizacji projektu urządzenia sieciowe (np. router, switche, itp.) ; 2.1.9. Dostarczy niezbędną ilość kart SAM pozwalających na obsługę wszystkich elementów systemu niezbędnych do obsługi czytników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym zapis i programowanie kart SAM na potrzeby obsługi systemu; 2.1.10. Dostarczy specyfikację zastosowanych kart SAM w celu ich późniejszego zamówienia zgodnie z zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3. Dostarczy, zainstaluje i uruchomi oprogramowanie systemu umożliwiające: obsługę czytników, zbieranie danych z czytników, ich analizę i raportowanie. 4. Przekaże Zamawiającemu wszelkie dane i informacje oraz dokumentację dotyczącą aplikacji, pozwalające Zamawiającemu na rozszerzenie systemu- przez dowolną firmę wybraną zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5. Udzieli licencji na oprogramowanie systemu. 6. Udzieli 2-letniej gwarancji na wszystkie dostarczone urządzenia i oprogramowanie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i opis istniejącej infrastruktury Zamawiającego zawiera Załącznik nr 7 do s.i.w.z., który stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy; 8. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 8 do s.i.w.z- Parametry czytników. Brak wymaganych danych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302162008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach