Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215300 , fax. 061 8215402
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
ul. Wolnica 1 1
61-764 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215300, fax. 061 8215402
REGON: 63129637000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czterech samochodów specjalnych rozpoznawczo - ratowniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 4 szt. fabrycznie nowych samochodów specjalnych rozpoznawczo ratowniczych. Rok produkcji 2009 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.2 Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena dokonywana będzie na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oferta cenowa zgodna z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki powinna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenia lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 1.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 1.6 Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7 Wadium wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2÷5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć w formie oryginału. 1.8 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2016-07-22 - Zakup wraz z dostawą 1 sztuki pojazdu w wersji policyjnej typu furgon nieoznakowany oraz w wersji policyjnej osobowo terenowy nieoznakowany w ilości 2 sztuk
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa 2 (dwóch) samochodów specjalnych ze specjalistyczną zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem.
Dodano: 2015-03-02 - Dostawa samochodu operacyjnego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Czarnkowie
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa fabrycznie nowego, gąsiennicowego pojazdu amfibijnego z wyposażeniem, wykonanego i oznakowanego jako pojazd straży Pożarnej
Dodano: 2014-08-06 - Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej w Poznaniu
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa 2 samochodów specjalnych ze specjalistyczną zabudową biurową, wyprodukowanych w 2014 roku, na użytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu.
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa samochodu rozpoznawczo - ratowniczego
Dodano: 2013-11-18 - Zakup i dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego 5 - cio osobowego oraz fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg innego niż osobowy i wykonanie jego zabudowy, dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
Dodano: 2013-11-06 - Zakup samochodu operacyjnego
Dodano: 2013-10-16