Przetargi.pl
Dostawa czterech kardiomonitorów transportowych współpracujących z centralą monitoringu pacjenta Acuity firmy Welch Allyn oraz czterech półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych z wyświetlaczem LCD, wyświetlaniem krzywej EKG z trybem manualnym i metronem wraz z kompletnym wyposażeniem będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czterech kardiomonitorów transportowych współpracujących z centralą monitoringu pacjenta Acuity firmy Welch Allyn oraz czterech półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych z wyświetlaczem LCD, wyświetlaniem krzywej EKG z trybem manualnym i metronem wraz z kompletnym wyposażeniem będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa czterech kardiomonitorów transportowych współpracujących z centralą monitoringu pacjenta Acuity firmy Welch Allyn oraz czterech półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych z wyświetlaczem LCD, wyświetlaniem krzywej EKG z trybem manualnym i metronem wraz z kompletnym wyposażeniem będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/117/2011 Zamówienie zostało podzielone na 2 części/pakiety i obejmuje: Pakiet nr 1 - kardiomonitory, Pakiet nr 2 - defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ tj. Formularz ofertowy oraz Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna. Ogólny zakres zadań związanych z dostawą czterech kardiomonitorów transportowych współpracujących z centralą monitoringu pacjenta Acuity firmy Welch Allyn oraz czterech półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych z wyświetlaczem LCD, wyświetlaniem krzywej EKG z trybem manualnym i metronem wraz z kompletnym wyposażeniem będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku. 1. Dostawa do magazynów zamawiającego. 2. Montaż (dotyczy pakietu nr 1). 3. Transport na miejsce uruchomienia (dotyczy pakietu nr 2). 4. Uruchomienie. 5. Szkolenie personelu lekarskiego Kliniki Ortopedii CMKP w zakresie użytkowania. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był wyrobem medycznym i odpowiadał określonym normom zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). Gwarancja na zaoferowane urządzenia: - minimum 24 miesiące w zakresie pakietu nr 1, - minimum 60 miesięcy w zakresie pakietu nr 2. Urządzenia fabrycznie nowe - rok produkcji nie wcześniej niż 2011. Dostępność części zamiennych minimum 10 lat. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Sposób realizacji Dostawa jednorazowa. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 14 dni licząc od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 15 grudnia 2011 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach