Przetargi.pl
Dostawa czterech bezterminowych licencji na procesor dla produktu Oracle 10g Enterprise Edition wraz z asystą techniczną na 1 rok oraz przedłużenie asysty technicznej dla 4 licencji Oracle 10g Standard Edition

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czterech bezterminowych licencji na procesor dla produktu Oracle 10g Enterprise Edition wraz z asystą techniczną na 1 rok oraz przedłużenie asysty technicznej dla 4 licencji Oracle 10g Standard Edition
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę 4 bezterminowych licencji na oprogramowanie bazy danych Oracle 10g Enterprise Edition wraz z asystą techniczną na 1 rok (licencje na procesor), b) przedłużenie asysty technicznej dla czterech bezterminowych licencji Oracle 10g Standard Edition (licencje OPL-P-260308-10073-KA, OPL-P-291008-100210-AK) na kolejny rok 2. Na usługę dostarczenia nowych licencji składa się dostarczenie przez Wykonawcę certyfikatów licencyjnych firmy Oracle na produkt Oracle 10g Enterprise Edition (licencja na procesor), potwierdzających że właścicielem nowo zakupionych licencji jest Gmina Wrocław. Certyfikaty muszą zawierać numer licencji oraz numer asysty technicznej, dla każdej licencji, lub mogą to być osobne certyfikaty (osobno na licencje, osobno na asystę techniczną) 3. Przedłużenie asysty technicznej dotyczy licencji nr OPL-P-260308-10073-KA oraz licencji OPL-P-291008-100210-AK i musi być także potwierdzone przez Wykonawcę stosownym ceryfikatem lub dokumentem z firmy Oracle. 4. Do nowo zakupionych licencji lub asysty technicznej wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Client Suport Idenifier pozwalający na zarejestrowanie licencji na stronach metalink.oracle.com. 5. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11.490,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych), 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą (30 dni), uwzględniając wahania kursu walut.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp a w szczególności: posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch dostaw oprogramowania bazodanowego na kwotę nie mniejszą niż 130.000 zł brutto każda. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenie i dokumenty: - w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz wykonanych z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch dostaw oprogramowania bazodanowego na kwotę nie mniejszą niż 130.000 zł brutto każda, 4. dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 powyżej, zostały wykonane należycie; B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt A)2. 4. Oświadczenie wymienione w pkt A)1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców). 5. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako wspólne dla nich wszystkich dokumenty wymienione w pkt A)3-A)4. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie: a) odrębnie - warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, b) łącznie - posiadane przez Wykonawców doświadczenie. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz. 605 ze zmianami). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)2 powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C)1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach