Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
- Data zamieszczenia: 2015-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
ul. Zawidowska 4 4
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
REGON: 23119002000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa części zużywalnych do analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii i grzybów oraz do aparatu do posiewów krwi ZP/08/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zużywalnych do analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii i grzybów oraz do aparatu do posiewów krwi w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający posiada aparat VITEK 2 COMPACT 15, firmy BioMerieux Polska Sp. z o.o. z 2012 roku oraz BACT/ALERT 3D 60 firmy BioMerieux Polska Sp. z o.o. z 2004 roku. 3. Dostawa części zużywalnych następować będzie sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w terminie zgodnie ze złożoną ofertą. 4. Dostawy części zużywalnych odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 - 1300 5. Wykonawca wystawi fakturę VAT nie później niż do siódmego dnia od dnia wydania towaru. Zapłata za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny i będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomp strzykawkowych, objętościowych oraz stacji dokującej.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO ORAZ PATOMORFOLOGICZNEGO - USK/DZP/PN-131/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę sprzętu dla Kliniki Nefrologii, Nefrologii Pediatrycznej Oraz Stacji Dializ - dogrywka 1-USK/DZP/PN-133/2016
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego opisanego w pakiecie nr 7 w SIWZ do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem i przeszkoleniem pracowników w ich obsłudze.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego - USK/DZP/PN-130/2016
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO URODYNAMIKI DLA KLINIKI UROLOGII Nr sprawy: USK/DZP/PN-108/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa defibrylatora/monitora ze stymulacją przezskórną.
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa stanowiska do transfuzji leków oraz pomp strzykawkowych.
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO NEURONAWIGACJI I STYMULATORÓW DLA KLINIKI NEUROCHIRURGII NR SPRAWY: USK/DZP/PN-122/2016
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ I TRANSPLANTACYJNEJ NR SPRAWY: USK/DZP/PN-80/2016
Dodano: 2016-07-13