Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Izba Celna w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Północna 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3443223, 3449853 , fax. 083 3443397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Białej Podlaskiej
    ul. Północna 19 19
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3443223, 3449853, fax. 083 3443397
    REGON: 00014379700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższych Zadań: ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Biała Podlaska. Ilości i rodzaje pojazdów samochodowych objętych zamówieniem Zadania nr 1, zawiera poniższy wykaz: Fiat Brava - szt. 1, Fiat Ducato - szt. 2, Fiat Marea Weekend - szt. 2, Fiat Palio Weekend - szt. 3, Fiat Seicento - szt. 5, Ford Connect - szt. 2, Ford Mondeo - szt. 1, Ford Transit - szt. 2, Iveco - szt. 1, Mercedes Sprinter - szt. 1,Nissan Patrol - szt. 1, Skoda Fabia - szt. 5, Skoda Octavia - szt. 1,VW Caddy - szt. 1, VW LT-46 - szt. 1. ZADANIE NR 2 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Lublin. Ilości i rodzaje pojazdów objętych zamówieniem Zadania nr 2, zawiera poniższy wykaz:Fiat Brava - szt. 1, Fiat Palio Weekend - szt. 1, Fiat Seicento - szt. 1, Ford Transit - szt. 1, Iveco HEIMAN - szt. 1, Mercedes Sprinter - szt. 2, Skoda Fabia - szt. 1, Skoda Octavia - szt. 1. ZADANIE NR 3 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Zamość. Ilości i rodzaje pojazdów objętych zamówieniem Zadania nr 3, zawiera poniższy wykaz: Fiat Ducato - szt. 1, Fiat Marea Weekend - szt. 1, Fiat Palio Weekend - szt. 2, Fiat Seicento - szt. 4, Ford Mondeo - szt. 2, Ford Transit - szt. 1, Nissan Pathfinder - szt. 1, Skoda Fabia - szt. 1, Skoda Octavia - szt. 1. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości pojazdów samochodowych objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia. 4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: teren miasta Biała Podlaska dla Zadania nr 1, teren miasta Lublin dla Zadania nr 2, teren miasta Zamość dla Zadania nr 3. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądów i napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, 2) planowany zakres zlecanych czynności obejmuje: a) dokonywanie przeglądów OT zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta pojazdu, b) dokonywanie napraw zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu, c) dokonywanie przeglądów i napraw instalacji gazowych w pojazdach w nie wyposażonych, zgodnie z technologią napraw producenta instalacji, d) dokonywanie wulkanizacji i wymiany ogumienia. 3) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i wymianę oleju silnikowego;b) dostawę i wymianę filtrów: kabinowego, oleju, powietrza i paliwa; c) dostawę i wymianę amortyzatorów (tył, przód); d) dostawę i wymianę kompletnego rozrządu łącznie z pompą wody; e) dostawę i wymianę kompletu piór wycieraczek; f) dostawę i wymianę świec zapłonowych/żarowych; g) dostawę i wymianę przewodów zapłonowych; h) dostawę i wymianę szczęk, klocków i tarcz hamulcowych; i) dostawę i wymianę płynów: chłodniczego i hamulcowego; j)dostawę i wymianę sprzęgła; k) dostawę i wymianę akumulatora; l) dostawę i wymianę rozrusznika; m) dostawę i wymianę alternatora; n) dostawę i wymianę resorów; o) wymianę opon (zimowe-letnie), w tym wulkanizację; p) dostawę, wymianę-naprawę elementów układu wydechowego; q) dostawę i wymianę łożysk piast; r) dostawę i wymianę wahaczy przedniego i tylnego zawieszenia; s) dostawę i wymianę łączników drążków stabilizacyjnych; t) pomiar i regulację geometrii układu jezdnego; u) diagnostykę komputerową silnika, instalacji gazowej oraz osprzętu nadwozia pojazdu; v) dostawę i wymianę przegubów; w) dostawę i wymianę uszczelki pod głowicą. 4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, w momencie przyjęcia pojazdu do zakładu, zakres prac oraz rodzaj wymienianych i montowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, 5) dopuszcza się możliwość montażu części po regeneracji, jedynie po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą, 6) Wykonawca dokona wyceny kosztów dostawy części zamiennych i materiałów oraz robocizny, którą prześle faksem lub drogą elektroniczną do Zamawiającego, celem akceptacji przez osobę upoważnioną, 6. Realizacja przedmiotu zamówienia, winna być świadczona zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów samochodowych w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania przeglądu lub naprawy zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem, 3) na wykonane usługi Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji, 4) na dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne, Wykonawca udzieli gwarancji ich producenta, 5) termin wykonania przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 6) termin wykonania naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 7) w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, termin określony w pkt 6, może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio: w Zadaniu nr 1 na terenie miasta Biała Podlaska, Zadaniu nr 2 na terenie miasta Lublin oraz Zadaniu nr 3 na terenie miasta Zamość, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1. 5. W przypadku nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do składanej oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, załącza dokumenty z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 223, poz. 1817). 3. Dokumenty załączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach