Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
- Data zamieszczenia: 2011-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
ul. Silniki 1 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (61) 8548 611 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu specjalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu specjalnego wymienione w załącznikach nr 4 A, B, C, D, E, F, G, H, I do przedmiotowej SIWZ. 3.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - dostawa części do silnika CUMMINS (formularz cenowy zał. nr 4 A do SIWZ), PAKIET NR 2 - dostawa części do silnika DETROIT DIESEL (formularz cenowy zał. nr 4 B do SIWZ), PAKIET NR 3 - dostawa części do FORDA F-350 (formularz cenowy zał. nr 4 C do SIWZ), PAKIET NR 4 - dostawa części do silnika KUBOT i HATZ (formularz cenowy zał. nr 4 D do SIWZ), PAKIET NR 5 - dostawa żarówek, bezpieczników, akumulatorów (formularz cenowy zał. nr 4 E do SIWZ), PAKIET NR 6 - dostawa opon i felg (formularz cenowy zał. nr 4 F do SIWZ), PAKIET NR 7 - dostawa art. pozostałych (formularz cenowy zał. nr 4 G do SIWZ), PAKIET NR 8 - dostawa śrub (formularz cenowy zał. nr 4 H do SIWZ), PAKIET NR 9 - dostawa materiałów spawalniczych (formularz cenowy zał. nr 4 I do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445316007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www31blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną