Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pił spalinowych.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81-301 Gdynia, ul. Jana z Kolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 260 198 , fax. 58 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna
    81-301 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 260 198, fax. 58 620 71 44
    REGON: 19005559700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osbowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pił spalinowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pił spalinowych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy produkty, będące przedmiotem zamówienia fabrycznie nowe – wyprodukowane w latach 2019 – 2020, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia, charakterystycznym dla danego poziomu pakowania; 1)kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodne z §4 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dn. 7 stycznia 2014 r.) Przedmiot umowy (w zależności od zamawianego asortymentu) zakwalifikowany jest do grupy materiałowej: Grupa materiałowa nr 5 – pozostałe wyroby, w tym sprzęt niewymieniony w lit. a-b. 2)kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). 3)stosowane etykiety oraz nadruki kodów kreskowych powinny spełniać wymagania zawarte w § 5 Decyzji nr 3/MON charakterystyczne dla dostarczanej grupy materiałowej. 4)informacje w zakresie IŻ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce – Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego wypełnione Karty wyrobu w terminie 14 dni przed rozpoczęciem realizacji dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14810000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 3.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 4.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 68 1010 1140 0172 6813 9120 1000 z adnotacją: "wadium sprawa 2/VI/2020: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pił spalinowych.” 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank dokonał rzeczywistego przetworzenia operacji zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Brak posiadania przed upływem terminu składania ofert kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego będzie jednoznaczny z niewniesieniem wadium przez Wykonawcę. 6.Zamawiający uzna za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, gdy oryginał dokumentu gwarancyjnego zostanie załączony do oferty i złożony wraz z nią przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty. 8.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: 1)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, 2)precyzyjnie wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 3)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, 4)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 10.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 11.Gwarancja wadialna musi w swojej treści zawierać informację o Wykonawcy jako zobowiązanym lub w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie o wszystkich Wykonawcach jako zobowiązanych lub chociażby informację, że strona stosunku „gwarancyjnego” jest uczestnikiem konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz drugiego uczestnika jako Wykonawcy – którzy wspólnie złożyli w postępowaniu przetargowym ofertę. 12.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą uzależniać wypłaty zabezpieczenia Zamawiającemu od oświadczenia woli Wykonawcy w przedmiocie wymagalności i zasadności wypłaty. 13.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że doręczenie żądania wypłaty musi odbyć się za pośrednictwem osób trzecich, np. za pośrednictwem banku. 14.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą zawierać zastrzeżenia, że podpisy złożone na oryginale wezwania do zapłaty muszą być poświadczone notarialnie lub przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 15.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 16.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 17.W przypadku gdy gwarancja wadialna zawierać będzie informację, że wygasa ona w przypadku zwrotu jej oryginału do Gwaranta, Zamawiający wymaga aby wskazane było, że gwarancja wadialna wygasa dopiero gdy wszystkie wydane egzemplarze oryginałów gwarancji wadialnej zostaną zwrócone do Gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) formularz cenowy - zgodny z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ, 4) oświadczenie o zatrudnieniu osoby bezrobotnej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, jeśli Wykonawca zatrudnił osobę bezrobotną, 5) oświadczenie Wykonawcy – RODO załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 6) dokument KRS lub CEIDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli, W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji - Oryginał dokumentu gwarancyjnego należny złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną