Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 5/13/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 5/13/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych według zamówienia złożonego przez zamawiającego, których szczegółowy zakres został określony w załączniku Nr 1 do siwz. 2. Dostarczane części powinny być fabrycznie nowe, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Materiały powinny być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, z gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy liczoną od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 4. Dostawa powinna być zrealizowana do magazynu służby czołgowo-samochodowej w terminie do 4 dni roboczych następujących po dniu złożenia pisemnego zamówienia, zgodnie z ceną wystawioną przez dostawcę w formularzu ofertowym zał. Nr 1. Dopuszcza się możliwość złożenie zamówienia na części z dopiskiem AWARIA, gdzie czas realizacji będzie wynosił do 72 godz. od chwili złożenia zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jako oferta równoważna traktowana będzie oferta obejmująca odpowiednio zamienniki zamawianych części wytworzone przez innych producentów niż producenta pojazdu, zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy. Brak odpowiednich świadectw jakości będzie skutkować odmową odbioru dostawy. 6. Wykonawca składający ofertę równoważną w postaci zaoferowania zamienników ma obowiązek udokumentowania przy dostawie, że wszystkie proponowane w ofercie równoważnej zamienniki spełniają wymogi producenta pojazdu. Zamawiający określi w zamówieniu czy zamawia część oryginalną czy jej zamiennik. 7. Dostarczone części powinny spełniać wymagania jakościowe określone w normach obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. Zamawiający wymaga aby oferowane części wyprodukowane były na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy części wyprodukowanych poza powyższym obszarem. 8. W szczególnych przypadkach np. zakończeniu produkcji części przez producenta pojazdu, jak i braku występowania na rynku części równoważnych (zamienników), dopuszcza się zakup części regenerowanych (oddzielnym zamówieniem) w takim przypadku część regenerowana musi posiadać gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy liczoną od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 9. Maksymalny zakres tego zamówienia, a w związku z tym maksymalna wartość zobowiązania zamawiającego wynosi 168 360,00 zł brutto. 10. UWAGA! Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawca dokona wyceny poszczególnych najczęściej zamawianych w 2012 r. części i akcesoriów do pojazdów - Załącznik Nr 1 a do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach