1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ORLI STAW.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445400007II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nieII.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nieII.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: takII.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dniSekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na oferowane części zamienne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czystemiasto.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach