Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do systemów alarmowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 - spr. 36/2015/PN/CZ.SAM.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do systemów alarmowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 - spr. 36/2015/PN/CZ.SAM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawę części zamiennych do systemów alarmowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31625300-6,33195100-4,35121700-5,35121000-8; 3. Zamawiający żąda fabrycznie nowych przedmiotów zamówienia ujętych w opisie przedmiotu zamówienia jako załącznik 1a) , w opakowaniu fabrycznym, zgodnie ze specyfikacją 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 a) do SIWZ. 5. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Miejscem dostawy będą Magazyny Techniczne Jednostki Wojskowej 6021 w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 9/13, ul. 29 Listopada 1 (w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku), pomiędzy godziną 08.00 a 13.30. 7. Przyjęcie/przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie WZ wystawionej przez Wykonawcę lub protokołu przyjęcia/przekazania z wyszczególnioną ilością dostarczonego asortymentu oraz podaniem nr umowy. 8. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych lub wad jakościowych oraz niezgodności z przedmiotem zamówienia dostarczonej partii produktów, ZAMAWIAJĄCY pozostawi produkty do dyspozycji WYKONAWCY, powiadamiając o stwierdzonych brakach lub wadach. WYKONAWCY nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec ZAMAWIAJĄCEGO. 10. Z dostawą wymienionego przedmiotu zamówienia wiąże się rozładunek do magazynu/ów ZAMAWIAJĄCEGO. 11. WYKONAWCA udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszy niż 12 -mcy z zastrzeżeniem że czas gwarancji rozpoczyna się z dniem dostarczenia przedmiotu zamówienia. 12. Dane dotyczące liczby i rodzajów przedmiotu Umowy określone w załączniku Nr 1, 1a) są danymi szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez WYKONAWCĘ jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości odpłatności należnej z tytułu dostaw objętych niniejszą Umową. 13. Realizacja przedmiotu Umowy objętych Umową odbywać się będzie w oparciu o rzeczywiste potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO w związku, z czym ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia (do 70%) oraz zmiany ilości poszczególnych rodzajów przedmiotu Umowy w stosunku do wymienionych w załączniku Nr 1, 1a), stosownie do potrzeb wynikających z bieżącej działalności ZAMAWIAJĄCEGO przy czym maksymalna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty, wynikającej z oferty złożonej dla danej części zamówienia. 14. Zamówienia będą składane w oparciu o bieżące potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, pisemnie za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, a czas na realizację zamówienia będzie wynosił do 3 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia / w zależności od zaproponowanego w ofercie przez WYKONAWCĘ/. 15. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 16. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu. Termin wykonania zamówienia: sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 16.11.2015r. (w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od zgłoszenia ZAMAWIAJĄCEGO - w odniesieniu do terminu zaproponowanego w ofercie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316253006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin reakcji na zgłoszenie zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach