Jednostka Wojskowa 4824 ogłasza przetarg
- Adres: 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8651632 w. 203 , fax. 081 8651702 w. 225
- Data zamieszczenia: 2010-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4824
Osiedle Stawy
08-530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 8651632 w. 203, fax. 081 8651702 w. 225
REGON: 43045913900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa części zamiennych do wózków akumulatorowych i podnośników widłowych do Jednostki Wojskowej 4824 Stawy - Skład Dęblin, ul. Saperów 3, 05-530 Dęblin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342242005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł Zadanie nr 2 - 4 000,00 zł Zadanie nr 3 - 4 000,00 zł Zadanie nr 4 - 300,00 zł Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O/Lublin nr rach.: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną