Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściach: część 1 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin 3.część 2 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star część 3 Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ31519(silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściach część 1:Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin3.część 2 :Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star.Część 3: Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ 31519 ( silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI zgodnie z zestawieniami materiałowymi dla części nr1,2 i 3 stanowiącymi odpowiednio część III,IV i V SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. Podane w zestawieniach wykazy części należy traktować jako szacunkowe, określone na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji 60% zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.p. oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., określone w SIWZ dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p..z.p należy złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW( dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit c) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą: a) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp, b)każdy z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy c)złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć do Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ WYMIANY CZĘŚCI DO ZAGĘSZCZAREK ODPADÓW BOMAG BC 672RB
Dodano: 2016-04-27 - DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ WYMIANY CZĘŚCI DO ZAGĘSZCZAREK ODPADÓW BOMAG BC 672RB
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA ELEMENTÓW KLIMATYZACJI DO KOPARKO-ŁADOWARKI KOMATSU WB93R2
Dodano: 2016-02-23 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH PODWOZIA DO KOPARKI KOMATSU PC 160LC-7K
Dodano: 2016-02-16 - DOSTAWA SZYBKOZŁĄCZA DO KOPARKI KOMATSU PC 240LC-10SLF
Dodano: 2016-02-12 - Doposażenie oraz naprawa pojazdów
Dodano: 2015-10-14 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW VOLVO FM 12
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa części zamiennych do ładowarek Komatsu WA200, WA380, WA470 oraz do koparko-ładowarki Komatsu WB93R2.
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa lakierów i materiałów lakierniczych dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2015-09-09 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO ŁADOWARKI FIAT KOBELCO W230
Dodano: 2015-08-27