Przetargi.pl
dostawa części zamiennych do samochodów

3 Batalion Zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-783 Warszawa, ul. Dymińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6877550 , fax. 022 6878509
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Batalion Zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych
    ul. Dymińska 1 1
    01-783 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6877550, fax. 022 6878509
    REGON: 01027669700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3bzab.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa części zamiennych do samochodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa cześć zamiennych do pojazdów takich jak: - Opel Astra, Vectra; - Fiat Siena, Ducato; - Śkoda Octavia, Superb; - Honker; - Lublin; - Mercedes 290GD; - Lublin; - Tarpan
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajaćy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki uczestnictwa o których mowa w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie przebiegała metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (w asortymencie w którym wykonawca składa ofertę). Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3bzab.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach