Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych

Jednostka Wojskowa Nr 3090 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6815337 , fax. 022 6815093
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 3090
    ul. Marsa 110 110
    04-470 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6815337, fax. 022 6815093
    REGON: 01018811900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:9rbm.rembertow.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 zdań: zadanie 1 - Części zamienne do samochodów marki LUBLIN typ 3302, 3314, 3322, 3324, Rok produkcji pojazdów od 1996 do 2000 zadanie 2 - Części zamienne do samochodów marki TAR, AUTOSAN, JELCZ zadanie 3 - Części zamienne do samochodów marki FIAT, MERCEDES, POLONEZ, HONKER, FORD zadanie 4 - Części zamienne do samochodów marki TARPAN HONKER zadanie 5 - Części zamienne do samochodów marki STAR 200/266 zadanie 6 - Części zamienne do wózków widłowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset), w tym na: zadanie 1 - 300,00 zł (słownie: trzysta), zadanie 2 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt), zadanie 3 - 50,00 zł (słownie pięćdziesiąt), zadanie 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset), zadanie 5 - 1500,00zł (słownie: tysiąc pięćset), zadanie 6 - 100,00 zł (słownie: sto).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Warunki udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli handel częściami zamiennymi potwierdzony jest określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 dostawy, dla każdej części o którą się ubiega, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zmówienia; 2.3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł, ; 2.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 3.1.Zamawiający uzna, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale IV punkt 2 jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:9rbm.rembertow.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach