23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
- -
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
REGON: 71003764000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych oraz narzędzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych oraz narzędzi. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania: Zadanie nr 1 – dostawa części zamiennych do pojazdu STAR 266; Zadanie nr 2 - dostawa części zamiennych do pojazdu STAR 266 M2; Zadanie nr 3 - dostawa części zamiennych do pojazdu HONKER; Zadanie nr 4 - dostawa części zamiennych do pojazdu JELCZ 662.32; Zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do pojazdu JELCZ 442.32; Zadanie nr 6 - dostawa części zamiennych do pojazdu QUAD ARCTIC; Zadanie nr 7 - dostawa akcesoriów do pojazdów; Zadanie nr 8 - dostawa narzędzi; Szczegółowe ilości oraz opis przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularze cenowe. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w fabrycznym opakowaniu na którym znajdować się będzie symbol/oznaczenie urządzenia bądź narzędzi, nieużywany nieregenerowany i oznakowany w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację. Przedmiot zamówienia musi przy dostawie posiadać cechy pierwotnego pakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. 5. Dostarczony asortyment musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty. 6. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Przez dostawę rozumie się załadunek, transport i wyładunek do magazynów zamawiającego znajdujących się na terenie 23 Bazy Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki w godzinach: 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku.. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla zadania nr 7- dostawa akcesoriów do pojazdów oraz zadania nr 8 – Dostawa narzędzi wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi zawierać zakres całego zadania. Niedopuszczalne jest dzielenie zamówienia w ramach zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów służbowych SOP marki Toyota w latach 2024 - 2025.
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów SOP marki Skoda w 2023r.
Dodano: 2023-01-03 - Zakup płynów, części oraz akcesoriów do pojazdów na potrzeby RZGW w Gdańsku
Dodano: 2022-09-20 - Zakup z dostawą akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze
Dodano: 2022-08-03 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO AUTOBUSÓW I POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa części samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych niezbędnych do eksploatacji samochodów służbowych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych w roku 2021-2022
Dodano: 2020-10-09 - „Dwuletnia sukcesywna dostawa części do pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów, mikrobusów 1.BLTr. – umowa ramowa”
Dodano: 2020-09-24 - Zakup części zamiennych i chemii warsztatowej
Dodano: 2020-07-27 - Zakup i dostawa części zamiennych oraz filtrów do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2020-07-22