Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 266 na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 5/WOG/Samoch./14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 266 na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 5/WOG/Samoch./14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych części zamiennych do pojazdów marki Star 266 na potrzeby JW. 5803 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2. Wymagania techniczne: Artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowymi, nieużywanymi ani nieregenerowanymi, w pierwszej kategorii/gatunku - częściami zamiennymi do pojazdu Star 266. Artykuły powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno- eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych przez okres minimum 24 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny ze SIWZ, na koszt własny. Części zamienne, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane, jako nie dostarczone. 3. Wymagania gwarancyjne i serwis: Części zamienne muszą być nowe, w pierwszym gatunku, bez wad jakościowych, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z trwałymi etykietami producenta, czytelnie oznaczone do jakiego pojazdu są przeznaczone oraz posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję. Dla części zamiennych, dla których producent określa termin gwarancji dłuższy niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiającego nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru części jest magazyn Zamawiającego w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt. 5. Informacja o terminie realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w terminie do 30 dni od podpisania przedmiotowej umowy. 6. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówienie bez udziału podwykonawców. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach